Prosba o ocene zestawu z marketu

Data: 2009-11-30 01:12:06
Autor: BUNIEK
Prosba o ocene zestawu z marketu
Witam,
Wstydliwie musze przyznac, ze moja wiedza na temat podzespolow zatrzymala sie na etapie GF4Ti i Athlonow XP :) Zamierzam kupic nowy komputer, ktory bedzie mi sluzyl glownie do przegladania internetu, pracy (aplikacje biurowe), rzadziej jakiejs rozrywki w postaci filmu, czy niezaawansowanej graficznie gierki. Jeden z marketow bedzie mial wkrotce w sprzedazy zestaw komputerowy o nastepujacej konf.:

- procesor Intel Dual Core E6300 2,8 GHz
- pamiec 3 GB
- dysk twardy 500 GB
- k. graf. GB GF9400 GT //GB oznacza chyba GigaByte?
- naped DVD +/- RW
- czytnik kart pamieci 9-1
- monitor 21,5" //chyba Samsung
- bezprzewodowa mysz i klawiatura
- Windows 7 Home Premium

Musialbym przeliczyc co moge miec za podobna cene u moich zrodel, natomiast konfiguracja do wymienionych zastosowan jest OK. dobrze ze jest juz Windows 7 nie kupuj Visty chyba ze jakis darmowy up do 7 (cos sie takiegiego pojawia). Jak bedzie juz dostepny ten zestaw wez everesta jakiegokolwiek na pen`ie i zrob raport abys wiedzial co tam siedzi, jak ktos napisal moze byc totalny shit lub niskie modele dobrych producentow.
Przy czym nawet jak ten zestaw bedzie mial 10% nizsza wydajnosc niz podobny na lepszych gratach to w opisanych zastosowaniach nie wylukasz roznicy.

Buniek

Prosba o ocene zestawu z marketu