Pro¶ba o opinie - Celestron VistaPix IS70

Data: 2009-08-23 17:51:12
Autor: Janusz Wo
Pro¶ba o opinie - Celestron VistaPix IS70
Witam!
Nie jestem stałym subskrybentem grupy. Na fotografii się nie znam - pykam amatorskie fotki canonem A610. Hobbystycznie zajmuję się ornitologi±, i wpadł mi w oko sprzęt:
http://fotozakupy.pl/luneta/celestron-vistapix-is70,7928s
Proszę o opinie o sklepie i samym sprzęcie. Czy jest do dobry sprzęt jak dla hobbysty, czy może ma jakie¶ dyskwalifikuj±ce wady. W necie, po polsku nie znalazłem recenzji.
Z góry dziękuję - JanuszWo
--
Popraw gaz w adresie

Pro¶ba o opinie - Celestron VistaPix IS70