Prośba o opinie- allegro

Data: 2009-05-02 21:26:50
Autor: Elves
Prośba o opinie- allegro

Użytkownik "babmar" <babel77@toya.net.pl> napisał w wiadomości news:gti2v0$n3q$1node2.news.atman.pl...

Wszelkie opinie mile widziane , czy to byłby juz Jasper czy może Falcon??

Witam

Na etykietce z tyłu konsoli napisany jest prąd jaki pobiera. Jeśli jest tam 12.1A to jest to Jasper, 14.2A - Falcon, więcej - starszy model. Możesz zapytać o to sprzedawcę.

Ale jeśli dobrze pamiętam, to Jaspery w wersji Premium są tylko z dyskami 60 GB. Konsola z aukcji ma dysk 20. (Chyba, że ktoś zamienił albo dokupił 20-tkę do Arcade, ale tutaj raczej nie ma o tym mowy).

Z tym, że Falcony były już całkiem niezłe. Ja mam jeszcze starszy model i miałem porównanie z Falconem. Moja konsola - zarówno wentylatory jak i napęd - są znacznie głośniejsze. Falcon chodzi cichutko.

pozdrawiam,
Elves

Prośba o opinie- allegro