Pro¶ba o opinie - rower stacjonarny - rechalbilitacy jny

Data: 2009-06-08 14:22:12
Autor: Wooyek
Pro¶ba o opinie - rower stacjonarny - rechalbilitacy jny
rechabilitacyjnego

Jak mawiaj± dzieci Neo: OMG! 8-O

Trenować mam plan - 2 - 3 razy w tygodniu po ok 1h bo - dzieci a i z
motywacj± na razie też nie lepiej.

To aż taki problem 2-3 razy w tygodniu wyj¶ć na 1-1,5h na rower? Nie wiem, w czym to jest trudniejsze od siedzenia w tym samym czasie w domu na jakim¶ ustrojstwie... Przynajmniej dzieci nie przeszkadzaj± i chwilę ma się ¶więty spokój (więc i motywacja większa) :P

Data: 2009-06-08 15:02:46
Autor: Rafał VFR
Pro¶ba o opinie - rower stacjonarny - rechalbilitacyjny
No wła¶nie, żebym ja mógł te dzieci z kim¶ zostawić ... O to, dokładnie o to się wła¶nie rozchodzi ....
Różne losy różnych ludzi.
Pzdr
RK