Prośba o orła...

Data: 2009-07-27 13:45:54
Autor: Antenka
Prośba o orła...
                  Prośba o orła
                ===========           (przy szyciu szkaplerza)

Sam krzyż? O, krzyża nie dawaj mi, siostro!
Z pierwszą jam marzeń i uczuć godziną
Wziął krzyż i ciernie w sercu tkwiące ostro -
Jak mi to brzemię ciąży, wiesz, dziewczyno.

A jeśli krzyż mi wyszyć chcesz koniecznie,
Wyszyjże orła na odwrotnej stronie -
Orła, co biały, a ku słońcu wiecznie
Patrzy i trzyma miecz ostrzony w szponie.

Dość już tych modłów bezczynnych do Boga!
Walk nam nie wolno dla krzyża pominąć!
Jam ptak - od Boga szablę mam na wroga;
Mnie walczyć - w walce, patrząc w słońce, ginąć!

( Mieczysław Romanowski)

Antenka

Data: 2009-07-28 00:29:37
Autor: MH
Prośba o orła...

Jam ptak - od Boga szablę mam na wroga;
Mnie walczyć - w walce, patrząc w słońce, ginąć!

( Mieczysław Romanowski)

Jakiesz to typowo polskie , patetyczne i póste.. Buk , chonor ,.. no i
oczywistaoczywistość obczyzna..  Ja tam walczyć nie bendem , jak hcesz
to sem rub to sama. Ja fto nie fhodzem ..  Tymczasem ódziargaj sem kolejnom
mocherowom czapkem ...

MH

Data: 2009-07-27 23:51:36
Autor: Antenka
Prośba o orła...
...  Tymczasem ódziargaj sem kolejnom
mocherowom czapkem ...

Podaj mi obwód swojej czaszki to tobie też udziergam - mam kilka
motków moheru: biały, turkusowy, rudy - jaki kolor wybierasz?

Antenka

P.s. A nawiasem mówiąc był już taki jeden, co został rerającym
płemierem, który mówił, że : "polska to nienormalność".

Data: 2009-07-28 15:41:21
Autor: MH
Prośba o orła...
..  Tymczasem ódziargaj sem kolejnom
> mocherowom czapkem ...

Podaj mi obwód swojej czaszki to tobie też udziergam - mam kilka
motków moheru: biały, turkusowy, rudy - jaki kolor wybierasz?

A idźze , idźze ... Strasznie śmieszne ... Jak Cię to bawi , możesz nawet
udziargać tęczowy. Następnie możesz nawijać na grupie  , że MH jest gejem.
OOps..!! Pedałem !!

P.s. A nawiasem mówiąc był już taki jeden, co został rerającym
płemierem, który mówił, że : "polska to nienormalność".

Po kiego pleciesz nawiasem ?! Wątek nie dotyczył premiera . Jak Ci się premier
nie podoba , to uruchom odrębny stosowny wątek w tym temacie. Ja o zupie , Ty o
dupie.
Nie rób z siebie głupiej CIPY !!

MH

Data: 2009-07-28 00:59:50
Autor: Jerzy Tabortowski
Prośba o orła...
[...]

Jakież to typowo bełkotliwe, prymitywne i nic nie warte. Gnój, fajans i oczywista obczyzna. Ty walczyć nie będziesz bo cojones nie masz. Tymczasem spłyń, fizyczku, spłyń ...

Data: 2009-07-28 01:27:39
Autor: MH
Prośba o orła...

Tymczasem spłyń, fizyczku, spłyń ...

Cóż za wyszukana , pełna patriotycznych i wyniosłych treści proza !!!
A tak na poważnie (o ile jest to wogóle możliwe na tej grupie (??)) , to raczej skłaniam się do dyskusji merytorycznych , popartych faktami (hmm.. ,
możemy dyskutować n/t czy są to FAKTYCZNIE FAKTY (hehe)). Jakikolwiek nie byłby
mój światopogląd , a z nim się nie zgadzasz , podejmij dyskusję  , użyj
argumentów ..

A póki co stać Cię tylko na  "Tymczasem spłyń, fizyczku, spłyń ..." ...
Typowa reakcja bidoków z "EM-tśy , abo śtyry" , jakoto radzi BACA !!

MH

P.S. Czasami masz "przebłyski" ...

Data: 2009-07-28 01:38:12
Autor: Jerzy Tabortowski
Prośba o orła...
A póki co stać Cię tylko na  "Tymczasem spłyń, fizyczku, spłyń ..." ...
Typowa reakcja bidoków z "EM-tśy , abo śtyry" , jakoto radzi BACA !!
P.S. Czasami masz "przebłyski" ...

Baca ?? Ten wyśfiechatny ćwok który udaje górala pospołu z Tobą ??
Nie mieszkam "emtśy" kolego sracy. I nie sil się na goralenvolk sprache :)

Data: 2009-07-28 02:12:51
Autor: MH
Prośba o orła...
I nie sil się na goralenvolk sprache :)

Na co siem nie silić ?? Polckiego Jeznyka ześ zabucył cyco ???

MH

Data: 2009-07-28 09:47:47
Autor: Vic
Prośba o orła...
Jerzy Tabortowski wrote:
 Ty walczyć nie będziesz bo cojones nie masz.

A o co bedziecie walczyc?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-28 14:21:18
Autor: matusm
Prośba o orła...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4mb4l$qj2$2mx1.internetia.pl...
Jerzy Tabortowski wrote:
 Ty walczyć nie będziesz bo cojones nie masz.

A o co bedziecie walczyc?
Koniec rzadow wg,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-07-28 14:39:08
Autor: Vic
ProÂśba o orÂła...
matusm wrote:
Koniec rzadow wg,,,,,,,,,,,,

A konkretnie?

Data: 2009-07-31 21:07:24
Autor: matusm
Pro?ba o or3a...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4ms6v$gef$2mx1.internetia.pl...
matusm wrote:
Koniec rzadow wg,,,,,,,,,,,,

A konkretnie?

Nawet o to aby  wyborach do sejmu nie glosowac na Dzume czy Syfili a na konkretne osoby

 W Lodzi europoslanka  zostala  Skrzydlewska chociaz artmetycznie miala mniej glosow od innych kandydatow

W Policji rzadza smieci  SB chociaz od wyzwolenia niby minelo 20 lat itd itp

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-04 08:18:44
Autor: Vic
Pro?ba o or3a...
matusm wrote:
Nawet o to aby  wyborach do sejmu nie glosowac na Dzume czy Syfili a na konkretne osoby

Myslisz, ze ktorakolwiek z istniejacych partii dopusci do tego? Mieliby zburzyc latami dopieszczany system, ktory sluzy temu, zeby czasem wyborca swoja nieprzemyslana decyzja nie zburzyl partyjnej hierarchii, zaleznosci, ukladow towarzyskich?

W Policji rzadza smieci  SB chociaz od wyzwolenia niby minelo 20 lat itd itp

Taka juz natura instytucji panstwowych, ze rzadza nimi karierowicze oportunisci, zawodowi znawcy lokalizacji konfitur :)
A skoro dzisiaj rzadza tymi instytucjami szescdziesieciolatkowie, to gdzie 40 lat temu trzeba sie bylo wkrecic, zeby zagwarantowac sobie oszalamiajaca kariere i dostatnie zycie?

Data: 2009-07-28 14:41:11
Autor: Vic
ProÂśba o orÂła...
matusm wrote:
Koniec rzadow wg,,,,,,,,,,,,

Z tym ptakiem, co ma szable od Boga dla krzyza?

Data: 2009-07-28 14:32:16
Autor: matusm
Prośba o orła...

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000627.4a6e2a51newsgate.onet.pl...

[...]

Typowa odpowiedz internacjonalisty ,sowiecki leninowski kregoslup niezlomna wiara ze,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-07-28 22:38:48
Autor: MH
Prośba o orła...

> [...]
>
> MH

Typowa odpowiedz internacjonalisty ,sowiecki leninowski kregoslup niezlomna wiara ze,,,,,

.... odpowiedział ekspert , który z mlekiem matki wyssał prawdę , że ,,,

-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,

P.S. MATUSM !! Jesteś DEBILEM !! Cała twoja "mondrość" sprowadza się do tej
wyświechtanej i nudnej już na grupie stopki ...  --

Data: 2009-07-28 11:10:36
Autor: zbig
Prośba o orła...
Taka sobie mało udolana rymowanka, ale że orzeeł...
No to trzeba już dostać sraczki

Data: 2009-07-28 14:22:45
Autor: matusm
Prośba o orła...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4mfag$vgg$1news.task.gda.pl...
Taka sobie mało udolana rymowanka, ale że orzeeł...
No to trzeba już dostać sraczki
Dla jednych wazne a dla drugich sraczka szczegolnie  dla tych co uwazaja  ze ,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Prośba o orła...