Prośba o pomoc!!!

Data: 2009-03-02 18:44:12
Autor: Zmotoryzowany
Prośba o pomoc!!!
Albo źle pytam na ALLEGRO albo nie jest to dostępne chodzi mi o albo irda na
com lub przejściówke USB/COM czyli com do kompa i USB jako gniazdo na
włączenie IRDA. Mam program który wymaga IRDA ale musi być podłączony do
kompa przez com i nie można tego zmienić! Prosze o pomoc!
Staszek L.

Data: 2009-03-02 19:35:15
Autor: JoteR
Prośba o pomoc!!!
"Zmotoryzowany" napisał:

Albo źle pytam na ALLEGRO albo nie jest to dostępne

Bo te (za przeproszeniem) Allegro to wbrew pozorom nie jest jedynym "sklepem" w naszym kraju ;-) Zerknij np. tu: http://www.irda.pl/Produkty.htm

chodzi mi o albo irda na com

Pod jaki system? Bo jeśli mała Winda, to może kupić (lub skonstruować - raptem 3 elementy na krzyż) odbiornik/nadajnik podczerwieni, podpinany bezpośrednio do płyty głównej. Oprogramowanie systemowe małej Windy dla takiego dzyndzla, cytuję: "Dostarcza pomoc dla aplikacji COM4 i LPT3" - czyli gadasz z nim po konkretnym COM-ie. Pod dużą Windą już się tak AFAIK nie da.

lub przejściówke USB/COM czyli com do kompa i USB jako gniazdo na
włączenie IRDA.

IMHO nie ma czegoś takiego. W drugą stronę - tak.

Mam program który wymaga IRDA ale musi być podłączony do
kompa przez com i nie można tego zmienić! Prosze o pomoc!

Hmm, ja mam IrDA na USB i jej sterownik zakłada również wirtualnego COM-a. Tak nie wystarczy?

JoteR

Data: 2009-03-02 19:38:01
Autor: ZeN
Prośba o pomoc!!!

Użytkownik "Zmotoryzowany" napisał w wiadomości news:goh5t9$5ot$1news.dialog.net.pl...
[...]

Każda irda łączy się przez com (czasem fizyczny a czasem wirtualny) poszukaj irdy podłączanej do płyty głównej (o ile masz wyprowadzenia na płycie) - to najtańszy sposób.
W biosie musisz włączyć komunikację po irdzie - zazwyczaj na com2

Irda np. taka: http://www.allegro.pl/item533437128_port_irda_podlaczany_do_plyty_glownej.html

wyprowadzenia na irda masz w instrukcji do płyty lub tu: http://www.infrarotport.de/mobo/elitegroup.HTML

Piotr

Data: 2009-03-02 20:25:46
Autor: Zmotoryzowany
Prośba o pomoc!!!

Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości news:goh5t9$5ot$1news.dialog.net.pl...
[...]
Musi być na com program dla cukrzyków Accu-Chek Compass nie ma możliwości zmiany tylko com a ja potrzebuje do synchronizacji glukometru z programem w kompie!
Pozdrawiam
Staszek L.

Prośba o pomoc!!!