Pro禸a o pomoc

Data: 2010-01-13 08:19:18
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Pro禸a o pomoc
On Jan 13, 3:52爌m, Witold Uchman <eu07_...@nospam.op.pl> wrote:
Mam do Was pro b o pomoc w identyfikacji modelu roweru. Ot znalaz em
takie zdj cie:http://img19.imageshack.us/img19/8595/dynamicterenowycu0.jpg
i jedyne co uda o mi si na jego temat dowiedzie ze strony producenta
(Dynamic bikes) oraz od ich ludzi to to, e roweru ju nie produkuj .
Nic wi cej. Ani co to za model, ani w jakich latach produkowany.

A co mnie interesuje? Nazwa modelu (mo e co pomo e w googlach),
ewentualnie (je li kto zna) rozmiar ramy albo gdzie mo na go dosta .
Chcia em go kupi z trzech powod w: przeniesienie nap du wa kiem
Kardana, przek adnia planetarna w pia cie i pe ne zawieszenie -- p ki co
aden rower jaki mi si uda o znale nie spe ni tych kryteri w.

Dzi ki z g ry za pomoc,
Uchman

ale mowisz powaznie?

pierwszy klik w google'u

http://www.dynamicbicycles.com/buy/Bikes.php?prodid=47

Data: 2010-01-13 17:47:28
Autor: Witold Uchman
Pro艣ba o pomoc
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
takie zdj cie:http://img19.imageshack.us/img19/8595/dynamicterenowycu0.jpg

ale mowisz powaznie?

pierwszy klik w google'u

http://www.dynamicbicycles.com/buy/Bikes.php?prodid=47

Dzi臋kuj臋, widzia艂em go. Niestety, jedyny rozmiar ramy jaki b臋dzie dost臋pny to 19", troch臋 na mnie za ma艂y (192 cm wzrostu). Wi臋c mo偶e co艣 jeszcze?

Data: 2010-01-13 18:45:16
Autor: Witold Uchman
Pro艣ba o pomoc
http://www.dynamicbicycles.com/buy/Bikes.php?prodid=47

Chyba sam sobie odpowiem. Przed chwil膮 znalaz艂em to:
http://www.sussex.com.tw/image/sx006.jpg
Nazywa si臋 Sussex SX0600, Dynamic po prostu je przemalowa艂 i sprzeda艂 pod swoj膮 firm膮. C贸偶, trzeba b臋dzie uderzy膰 na Tajwan skoro USA wypi臋艂y d*psko na klienta...

Data: 2010-01-13 17:49:56
Autor: Jan Srzednicki
Pro艣ba o pomoc
On 2010-01-13, Witold Uchman wrote:
[...]

A c贸偶e艣 si臋 tak upar艂 na tak bezsensowny rower?

Data: 2010-01-13 19:17:41
Autor: Witold Uchman
Pro艣ba o pomoc
Jan Srzednicki pisze:

A c贸偶e艣 si臋 tak upar艂 na tak bezsensowny rower?

Po prostu podoba mi si臋. Nie mam zamiaru je藕dzi膰 na nim wyczynowo, wi臋c nie potrzebuj臋 jakich艣 wodotrysk贸w, ale tu przynajmniej:
- nie wci膮gnie mi nogawki (w moim starym turystyku nagminne)
- nie musz臋 si臋 bawi膰 w strojenie przerzutek.
A i si臋 cz艂owiek czego艣 nowego nauczy o sprz臋cie... O ile uda si臋 go 艣ci膮gn膮膰 z Tajwanu (no, to akurat nie brzmi dobrze je艣li chodzi o jako艣膰...).

Data: 2010-01-13 18:19:49
Autor: Jan Srzednicki
Pro艣ba o pomoc
On 2010-01-13, Witold Uchman wrote:
Jan Srzednicki pisze:

[...]

C贸偶, r贸b jak uwa偶asz, ale pakujesz si臋 w straszliwy badziew.

Data: 2010-01-13 20:16:50
Autor: Witold Uchman
Pro艣ba o pomoc
Jan Srzednicki pisze:

C贸偶, r贸b jak uwa偶asz, ale pakujesz si臋 w straszliwy badziew.

Masz na my艣li producenta czy parametry takiego rozwi膮zania? Je艣li to pierwsze, to, jak ju偶 pisa艂em, mo偶e by膰 r贸偶nie. A je艣li sprawno艣膰 -- no c贸偶, czas poka偶e. W ka偶dym razie zamiar jest taki: z Sussex 艣ci膮gn膮膰 tylko ram臋 z wa艂em, reszt臋 kupi膰 w kraju. Przynajmniej b臋d臋 pewny, 偶e dosta艂em to, co chcia艂em.

Pozdrowienia!

Data: 2010-01-13 19:23:59
Autor: Jan Srzednicki
Pro艣ba o pomoc
On 2010-01-13, Witold Uchman wrote:
Jan Srzednicki pisze:

[...]

Mam na my艣li to i to, co w gruncie rzeczy ze sob膮 si臋 wi膮偶e.

Pro禸a o pomoc