Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501

Data: 2009-11-18 20:19:22
Autor: Zmotoryzowany
Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501
Nie potrafię dopasować sterownika/programu do aby odbierać bezprzewodowy internet z tak zwanych HOTSPOT-ów. Wszystkie możliwe sterowniki ze strony DELL nie potrafią uruchomić a kombinacja klawiszy Fn+F2 które powinny to uruchomić nie reagują! Jeśli ktoś będzie w stanie udzielić mi dobrej rady to bardzo bym o to prosił!
Pozdrawiam
Staszek L.

Data: 2009-11-18 20:01:54
Autor: G Nowak
[...]

Wejdz na strone della, support -> scan service tag; powinno pokazac sterowniki.

--
pozdr

Data: 2009-11-19 07:48:49
Autor: Zmotoryzowany

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:he1jr1$msq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam Win XP
Pozdrawiam
Staszek

Data: 2009-11-19 07:32:28
Autor: Marcin Zawadzki
Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501
On Nov 19, 6:48 am, "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> wrote:
[...]
Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam Win
XP
[...]

Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale ja zrobiłbym tak:
Wchodzę na support.euro.dell.com klikam na download drivers, wpisuję
service tag number. Ponieważ laptop był zanabyty z Vistą, to stronka
listuje mi stery pod Vistę. Na to ja klikam zmień system operacyjny na
XP i już po kłopocie.
Marcin Zawadzki

Data: 2009-11-19 17:26:08
Autor: Rysiek
Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501
spróbuj tego:

ftp://ftp.us.dell.com/network/R151517.EXE

rysio_spod_magury

Data: 2009-11-19 18:38:27
Autor: Zmotoryzowany

Marcin Zawadzki pisze:
[...]

Ten Dell to chyba jakiś porąbany model bo nic już na niego nie działa chyba trzeba kupić modem na USB! W biosie włączone sterowniki podane a jednak nie działa! Bardzo dziękuje za chęć pomocy!
Staszek L.

Data: 2009-11-19 20:04:29
Autor: Rysiek
Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501
Wiesz - przychodzi mi jeszcze do głowy jedna rzecz  o której sam zapomniałem i miotałem się ze 2 godziny zanim na to wpadłem. Nie obraź się - bo patrzę po sobie i też nie mogłem uwierzyć - ale już wiem że możliwe. Odblokowałeś mechanicznie przełącznik sieci wi-fi (czasem jest to z przodu laptopa, ale poniżej krawędzi, jakby od dołu bocznej ścianki, czasem gdzie indziej - nie pamiętam tego modelu - może na panelu dotykowym powyżej klawiatury - jełsi ma taki panel..?

Data: 2009-11-19 20:51:27
Autor: Grzegorz S
Rysiek <rysiom@o2_kropka_co.uk> wrote:
[...]

Ja mam inspirona 1501 i wszystko działa.

Ściągnij sterowniki ze strony della i będzie ok.

Data: 2009-11-19 21:14:20
Autor: Zmotoryzowany

Marcin Zawadzki pisze:
[...]

MODEL: Dell INSPIRON 1501
Powinien zadziałać przez kombinacje klawiszy Fn+F2 ale zero reakcji!
Pozdrawiam
Sraszek L.

Data: 2009-11-19 22:47:08
Autor: Irokez
Użytkownik "Marcin Zawadzki" <zawias@gmail.com> napisał w wiadomości news:6d289bcc-b376-4de8-9f82-4fb302ae2e08a21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Żeby sie tak ze wszystkim dało, ale z Inspiron 1750 sie nie da.
No ale z 7-ką 64bit przyjechał. Zobaczym jak to działa.

--
Irokez

Data: 2009-11-19 14:19:56
Autor: Marcin Zawadzki
On Nov 19, 9:47 pm, "Irokez" <henr...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Marcin Zawadzki" <zaw...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6d289bcc-b376-4de8-9f82-4fb302ae2e08a21g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]
[...]> Nie chce wyszukać bo orginalnie był zainstalowany Win Vista a teraz mam

[...]

[...]

Rzeczywiście, tylko stery pod Vistęi 7. BTW - a która Siódemka 64b?
Jeśli coś powyżej Home (ale chyba nie, bo Inspiron, to domowy laptop),
to mógłbyś sobie za darmochę, legalnie, zwirtualizować XP'ka i nie
martwić się sterami. U mnie wirtualny XP pod 7 działa przepysznie. No,
ale zaczynamy się odsuwać od tematyki grupy. Zaraz nas ktoś
ochrzani :)
Marcin Zawadzki

Data: 2009-11-24 21:46:22
Autor: Radosław Sokół
Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501
Zmotoryzowany pisze:
Nie chce wyszuka? bo orginalnie by^(3) zainstalowany Win Vista a teraz mam Win XP

No toś sam sobie winien. Po coś rezygnował z lepszego systemu,
skoro teraz masz tylko kłopoty?

Poza tym NTG. Ta grupa zajmuje się sprzętem, a nie sterowni-
kami.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

Prośba o pomoc DELL INSPIRON 1501