Prośba o pomoc - licznik VDO HC 12,6

Data: 2014-10-26 01:13:18
Autor: gasiorek.maciej
Prośba o pomoc - licznik VDO HC 12,6
Witam,

proszę o pomoc w kwestii czy licznik jak w temacie pójdzie na bezprzewodowym czujniku takie jak z allegro za 75 zł :) ze standardową podstawką.

Data: 2014-10-26 10:03:16
Autor: gasiorek.maciej
W dniu niedziela, 26 października 2014 09:13:22 UTC+1 użytkownik gasiore...@gmail.com napisał:
Witam,

proszę o pomoc w kwestii czy licznik jak w temacie pójdzie na bezprzewodowym czujniku takie jak z allegro za 75 zł :) ze standardową podstawką.

znaczy coś takiego : http://allegro.pl/nadajnik-predkosci-licznikow-vdo-bezprz-do-x-dw-i4690055852.html

albo jaki tani licznik do tego dopasować, bo kupiłem rower z tym czymś ale bez licznika.

Data: 2014-10-27 12:55:26
Autor: Kuba Abuk
W dniu niedziela, 26 października 2014 18:03:18 UTC+1 użytkownik gasiore...@gmail.com napisał:
> [...]

albo jaki tani licznik do tego dopasować, bo kupiłem rower z tym czymś ale bez licznika.

Sprawdź numer ramy w europejskich bazach skradzionych rowerów. Może się uda dotrzeć do właściciela i za grosze odkupić od niego niepotrzebny licznik. Po co mu licznik, skoro nie ma roweru. MSPANC

K.

Data: 2014-10-28 13:22:01
Autor: gasiorek.maciej
Prośba o pomoc - licznik VDO HC 12,6
numer ramy jest taki jak na rachunku i karcie gwarancyjnej którą posiadam CFANIACZKU.

jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to dziękuję za radę.

Data: 2014-10-29 08:48:39
Autor: JDX
On 2014-10-28 21:22, gasiorek.maciej@gmail.com wrote:
numer ramy jest taki jak na rachunku i karcie gwarancyjnej którą posiadam CFANIACZKU.
W takim razie pytaj tam, gdzie kupiłeś. Gwarant powinien wiedzieć jaki
licznik pasuje do zamontowanego czujnika. :-D

Swoją drogą montowanie jedynie czujników kadencji bez towarzyszącego im
licznika to chyba jakiś nowy trend w branży rowerowej. :-D

Data: 2014-10-29 02:11:31
Autor: Ignac
W dniu środa, 29 października 2014 08:49:38 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

Swoją drogą montowanie jedynie czujników kadencji bez towarzyszącego im
licznika to chyba jakiś nowy trend w branży rowerowej.

Czepiacie się biednego kolegi,a może dostał licznik w prezencie
od teściowej.Poszła,a tu w sklepie ekspedient widzi durno babe
to sprzedał jej czujnik kadencji bez rzeczonego licznika.
Zięć-wątkodawca tłumaczy-mamusiu to jest tylko pół licznika,
ale durna baba nie pódzie z reklamacjo,bo sama nie wi czy
czasem nie zgubiła "cegusik",nie pódzie nie bedzie robić
przeca idiotki z siebie,aż strach pomyśleć jaka będzie/jest jego
żona.No mogło tak być,no nie!

Prośba o pomoc - licznik VDO HC 12,6