Prośba o pomoc (nie nurkowa)

Data: 2009-10-30 19:33:21
Autor: Paweł
Prośba o pomoc (nie nurkowa)
Witajcie
Zwracam się do Was wszystkich o pomoc.
12 letnia córka moich przyjaciół ma nawrót białaczki ;-(
Jedynym ratunkiem dla Emilki jest jak najszybszy przeszczep szpiku. Bez tego lekarze dają jej 3-4 tygodnie życia.

Jeżeli macie w sobie chęć pomocy drugiemu człowiekowi to zgłoście sie do najblizszego ośrodka wykonującego badania krwi.
Może ktoś z Was będzie mógł dać temu dzieciakowi życie.

Paweł Słomski
ps.
gdyby ktoś miał jakieś pytanie to jestem dostępny pod nr 501 159 097

ps2
[www.szpik.info]

ps3
mam nadzieje że nikogo nie uraziłem nie nurkowym tematem ;-(

Data: 2009-10-31 08:29:00
Autor: Daniel Kowalski
Prośba o pomoc (nie nurkowa)
Paweł pisze:
[...]

Podaj mi namiar na jakąś wrocławską jednostkę to pójdę nawet w poniedziałek.  Mój mail -- -- - KOWIKOWI1979@WP.PL -- -- -- -
Kowi +48 668 016 570

Data: 2009-10-31 11:22:02
Autor: Lot
Prośba o pomoc (nie nurkowa)
On 2009-10-31 08:29:00 +0100, Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> said:

Podaj mi namiar na jakąś wrocławską jednostkę to pójdę nawet w poniedziałek.

Pojedziemy razem - jak dostaniesz namiary.

Lot

Data: 2009-10-31 12:22:24
Autor: Paweł
Prośba o pomoc (nie nurkowa)
On 2009-10-31 08:29:00 +0100, Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> said:

Pojedziemy razem - jak dostaniesz namiary.

Lot

Wysłałem na priv do Daniela.
DZIĘKI chłopaki.

Pozdrawiam
PAweł --

Data: 2009-10-31 13:13:27
Autor: coolina
ProĹ?ba o pomoc (nie nurkowa)
DZIĘKI chłopaki.

TO PADJ Ddzie w DC to mozna zrobić

Data: 2009-10-31 16:32:09
Autor: Daniel Kowalski
Prośba o pomoc (nie nurkowa)
On 2009-10-31 08:29:00 +0100, Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> said:

Podaj mi namiar na jakąś wrocławską jednostkę to pójdę nawet w poniedziałek.

Pojedziemy razem - jak dostaniesz namiary.

Lot

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej przy Instytucie Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN

Rudolfa Weigla 12
53-114 Wrocław
Polska
Kierownik: Dr Beata Nowakowska
Telefon: 071 337 11 72 w.227  dzis sie nie dodzwonilem
niepie@iitd.pan.wroc.pl

Data: 2009-10-31 17:47:48
Autor: Alf/red/
Prośba o pomoc (nie nurkowa)
Daniel Kowalski pisze:
Jeżeli macie w sobie chęć pomocy drugiemu człowiekowi to zgłoście sie do najblizszego ośrodka wykonującego badania krwi.

Podaj mi namiar na jakąś

Warunki (przeciwwskazania), przebieg zabiegu, zgłoszenie itp.
http://www.poltransplant.org.pl/crndsikp.html
http://www.szpik.info/

Ja apeluję także o "normalne" oddawanie krwi.
http://www.krewniacy.com.pl/?action=showCategory&id=21
Zajmuje to raptem niecałą godzinę.

--
Alf/red/

Data: 2009-11-02 16:41:19
Autor: Daniel Kowalski
Prośba o pomoc (nie nurkowa)

Jeżeli macie w sobie chęć pomocy drugiemu człowiekowi to zgłoście sie do najblizszego ośrodka wykonującego badania krwi.
Może ktoś z Was będzie mógł dać temu dzieciakowi życie.

We wrocławskim ośrodku nie ma już szans na ten rok (z uwagi na wyczerpanie limitu; zostały w tym roku 2 pobrania_) koszt badania to ponad 700 PLN) - czekamy w kolejce pośród około 50 osób na pobranie/oznaczenie ;-(
Ale nie poddajemy się!

Data: 2009-11-03 15:49:48
Autor: Paweł
Prośba o pomoc (nie nurkowa)

> [...]

We wrocławskim ośrodku nie ma już szans na ten rok (z uwagi na wyczerpanie limitu; zostały w tym roku 2 pobrania_) koszt badania to ponad 700 PLN) - czekamy w kolejce pośród około 50 osób na pobranie/oznaczenie ;-(

Dzieki za dobre chęci.
W Warszawie jest podobnie.
Zebralismy spora grupe ludzi ale na Chocimskiej po pobraniu krwi od około 20 osób ze smutkiem stwierdzili że więcej nie moga. Kasa ;-((((
Można próbowac w róznych fundacjach. Pozdrawiam
Paweł

--

Prośba o pomoc (nie nurkowa)