Prośba o pomoc w ankiecie - jak jeździcie?

Data: 2009-06-03 10:31:54
Autor: KM!EC!0
Prośba o pomoc w ankiecie - jak jeździcie?
Witam serdecznie!
W związku z moim licencjatem niestety muszę przeprowadzić badania, a
tu najlepszą formą jest wywiad. Dlatego kieruję swoją prośbę o pomoc w
wypełnieniu poniższej, krótkiej ankiety.
Ankiety skierowane są do uczestników imprez rowerowych (zawodów,
pikników, rajdów, wędrówek itp.), czyli form zorganizowanych.
Niektóre pytania mogą sprawiać wrażenie, że nie mają związku z resztą.
Niestety jedna forma ankiety uwzględniać różne grupy rowerzystów.
Wypełnienie nie powinno potrwać dłużej niż 5 minut.

Wystarczy kliknąć tutaj:
http://www.ankietka.pl/ankieta/26668/elementy-krajoznawstwa-na-imprezach-rowerowych.html

Z góry dziękuję za pomoc!

PS. Jeśli wg regulaminu jest to spam, to przepraszam. (nie potrafię
korzystać z grup dyskusyjnych googla, nie znalazłem regulaminu :\ )

Data: 2009-06-03 12:25:51
Autor: rendziq
Prośba o pomoc w ankiecie - jak jeździcie?
"Niniejsza ankieta jest częścią badań dotyczących elementów
krajoznawstwa na sportowo-rekreacyjnych imprezach rowerowych.
Zwracam się do Państwa z prośbą o rzetelne wypełnienie ankiety, gdyż
tylko wtedy badanie ma wartość naukową.
Informuję, że ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostaną
wykorzystane tylko do napisania pracy licencjackiej.
Z góry dziękuję za poświęcony czas"

Nie wiem jaką wartość naukową mają wyniki ankiety, gdzie już na
pierwsze pytanie muszę odpowiedzieć TAK. Rozumiem, że ankieta ma swój
"target" ale nawet w takim wypadku pytanie nie powinno tak brzmieć
(tylko np: w jakim rejonie odbywają się imprezy w których bierzesz
udział)

Data: 2009-06-03 13:01:55
Autor: Rowerex
On 3 Cze, 20:25, rend...@gmail.com wrote:
[...]

A mi się podoba pytanie 2:

"Czy podejmowałeś aktywność fizyczną w celu przygotowania się do
sezonu rowerowego?
(...)
3) Nie podejmowałem aktywności fizycznej"

Czy zaznaczenie odpowiedzi 3 oznaczałoby zapadnięcie w sen zimowy,
letarg, hibernację czy utratę przytomności na jakieś pół roku? ;)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-03 13:09:44
Autor: KM!EC!0
On 3 Cze, 22:01, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

[...]

Właśnie o to chodzi, że istnieją osoby, które nie ruszają się zimą.
Pracują/ uczą się, imprezują, oglądają TV i tyle.
Dla osób aktywnych to może się nie mieścić w głowie. A jednak....

Data: 2009-06-03 13:02:21
Autor: Saurus
On 3 Cze, 21:25, rend...@gmail.com wrote:
[...]

Dokładnie takie samo wrażenie odniosłem, przy tak "starannym"
skonstruowaniu ankiety to równie dobrze można sobie zmyślić wyniki
badania i na to samo wyjdzie.

Data: 2009-06-03 13:02:41
Autor: KM!EC!0
[...]

Właśnie z powodu konieczności odrzucenia osób jeżdżących tylko "na
własną rękę" w pierwszym pytaniu zawarłem wyraźną sugestię co do grupy
docelowej ankiety.
Ale przyjmuję sugestię do wiadomości i dziękuję za zainteresowanie :)

Data: 2009-06-03 21:31:04
Autor: Ryszard Mikke
Prośba o pomoc w ankiecie - jak jeździcie?
rendziq@gmail.com napisał(a):
"Niniejsza ankieta jest cz=EA=B6ci=B1 bada=F1 dotycz=B1cych element=F3w
krajoznawstwa na sportowo-rekreacyjnych imprezach rowerowych.
Zwracam si=EA do Pa=F1stwa z pro=B6b=B1 o rzetelne wype=B3nienie ankiety, g=
dy=BF
tylko wtedy badanie ma warto=B6=E6 naukow=B1.
Informuj=EA, =BFe ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostan=B1
wykorzystane tylko do napisania pracy licencjackiej.
Z g=F3ry dzi=EAkuj=EA za po=B6wi=EAcony czas"

Nie wiem jak=B1 warto=B6=E6 naukow=B1 maj=B1 wyniki ankiety, gdzie ju=BF na
pierwsze pytanie musz=EA odpowiedzie=E6 TAK. Rozumiem, =BFe ankieta ma sw=
=F3j
"target" ale nawet w takim wypadku pytanie nie powinno tak brzmie=E6
(tylko np: w jakim rejonie odbywaj=B1 si=EA imprezy w kt=F3rych bierzesz
udzia=B3)

Jabardzoprzepraszam, ale PT Wątkodawca wyraźnie napisał tu na grupie, do kogo jest skierowana
ankieta i jeśli na pierwsze pytanie chcesz odpowiedzieć "NIE", to po cholerę
chcesz ją wypełniać?

rmikke

Data: 2009-06-03 14:56:00
Autor: Saurus
On 3 Cze, 23:31, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[...]

A do tego to wystarczy odpowiednio sformułować pierwsze pytanie -
zamiast tego co jest:
1. W jakim zasięgu bierzesz udział w imprezach rowerowych?*
  1) Tylko w okolicy mojego miejsca zamieszkania
  2) W granicach mojego województwa
  3) Biorę udział w całej Polsce.

Data: 2009-06-04 10:54:41
Autor: Ryszard Mikke
Saurus <Saurus8@gmail.com> napisał(a):
On 3 Cze, 23:31, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Jabardzoprzepraszam,
>
> ale PT W=B1tkodawca wyra=BCnie napisa=B3 tu na grupie, do kogo jest skier=
owana
> ankieta i je=B6li na pierwsze pytanie chcesz odpowiedzie=E6 "NIE", to po =
choler=EA
> chcesz j=B1 wype=B3nia=E6?

A do tego to wystarczy odpowiednio sformu=B3owa=E6 pierwsze pytanie -
zamiast tego co jest:
1. W jakim zasi=EAgu bierzesz udzia=B3 w imprezach rowerowych?*
  1) Tylko w okolicy mojego miejsca zamieszkania
  2) W granicach mojego wojew=F3dztwa
  3) Bior=EA udzia=B3 w ca=B3ej Polsce.

Ale przecież nie chodzi o sformułowanie pytania, tylko o to, że prośba
na grupie została wyraźnie zaadresowana do osób bioracych udział w takich
imprezach. W tej sytuacji marudzenie tu na grupie, że nie trzeba odpowiedzieć
"TAK" jest bezsensownym zawracaniem nam głowy.

rmikke

Data: 2009-06-04 13:41:26
Autor: KM!EC!0
On 4 Cze, 12:54, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Saurus <Saur...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

imprezach. W tej sytuacji marudzenie tu na grupie, że nie trzeba odpowiedzieć
"TAK" jest bezsensownym zawracaniem nam głowy.

Panowie, spokojnie, to tylko ankieta. Nie wiedziałem, że wzbudzi aż
takie emocje :)
I tak jestem ogromnie wdzięczny, że w przeciągu 24 godzin wypełniło ją
ok. 50 osób z "precla". Wielkie dzięki jeszcze raz!!!

Data: 2009-06-03 22:45:27
Autor: amrac
Prośba o pomoc w ankiecie - jak jeździcie?
Bo to pytanie ala: "jaką muzykę Pan lubi i dlaczego diskopolo?" :)

Prośba o pomoc w ankiecie - jak jeździcie?