Pro¶ba o pomoc w wyborze

Data: 2013-02-11 08:35:36
Autor: Arek
Pro¶ba o pomoc w wyborze
Witam,
pytanie do praktyków. Dokonałem wstępnego wyboru czterech modeli i teraz proszę o wskazówki, który z nich wybrać:

LG Swift L7
Samsung Galaxy Ace 2
Samsung Galaxy S III mini
Sony Xperia J

--
Arek

Data: 2013-02-11 12:52:45
Autor: kakmar
Prośba o pomoc w wyborze
Dnia 11.02.2013 Arek <arkady@onet.pl> napisał/a:
Witam,
pytanie do praktyków. Dokonałem wstępnego wyboru czterech modeli i teraz proszę o wskazówki, który z nich wybrać:

Ale do czego, co ma robić ten telefon?

LG Swift L7
Samsung Galaxy Ace 2
Samsung Galaxy S III mini
Sony Xperia J

Samsungi ogĂłlnie lepsze graty, LG i Sony to zabytki, w nowych obudowach.

Sam musisz poszukać opinii, który jak się sprawdza w ważnych dla ciebie
zadaniach.
S3mini ma Androida 4.1, reszta moĹĽe kiedyĹ› dostanie upgrade.

Sprawdź jeszcze, czyja nakładka na system ci bardziej pasuje.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-02-11 14:02:01
Autor: Arek
Pro¶ba o pomoc w wyborze
Użytkownik "Arek" napisał w wiadomo¶ci news:5118a38a$1news.home.net.pl...

A jeszcze do wyboru:

LG Swift 9
Sony Xperia J

--
Arek

Data: 2013-02-11 11:44:40
Autor: krzysztofsf
Pro¶ba o pomoc w wyborze
On 11 Lut, 14:02, "Arek" <ark...@onet.pl> wrote:
> [...]

> pytanie do praktyków. Dokonałem wstępnego wyboru czterech modeli i teraz
> proszę o wskazówki, który z nich wybrać:

A jeszcze do wyboru:

LG Swift 9
Sony Xperia J

Z LG Swift L7 jestem zadowolony, ale...lubi sie zamyslec przy wiekszym
obciazeniu .
Osobiscie mi to nie przeszkadza (relacja cena/jakosc jest idealna).
Do przegladania internetu na ekranie 4,3 i korzystania z roznych apek
informacyjnych, prasowych itp - idealny.

Sadze, za LG Swift L9 jest na tyle mocniejszy, ze nie byloby w nim
powyzszych spowolnien.

Data: 2013-02-11 20:32:13
Autor: Mr. Misio
Pro¶ba o pomoc w wyborze
Użytkownik Arek napisał:

Sony Xperia J

Ja Sony odradzam :]

Data: 2013-02-11 18:04:22
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pro¶ba o pomoc w wyborze
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieni±cy się nazw± Arek
naskrobał(a):

[...]

To jeszcze napisz na jakie kryteria mamy zwracać uwagę.
--
....:::WISKOLER:::...

Kot składa się z futra, kota wła¶ciwego i podzespołu mrucz±cego.

Pro¶ba o pomoc w wyborze