Pro¶ba o pomoc w wyborze roweru szosowego (do 4500)

Data: 2010-10-19 13:27:28
Autor: darthRara
Pro¶ba o pomoc w wyborze roweru szosowego (do 4500)
przymierzam się do zakupu roweru szosowego. Maksymalnie mogę wydać
4500 zł. Z moich obserwacji wynika że w tej cenie mogę otrzymać rower
niezłej marki na aluminiowej ramie i osprzęcie Tiagra lub sporadycznie
Shimano 105. Znalazłem jednak przecenę na rower Merida Scultura 904-
COM, model 2009 z karbonow± ram± i osprzętem Shimano 105.

Je¶li rowerek nie jest potrzebny na już! teraz! w tej chwili! może warto troszkę zgłębić temat i poskładać co¶ samemu? Za 4500zł można uzyskać dużo lepszy efekt niż Tiagra cz 105. Okres jesienno-zimowy jest do takich projektów idealny: dużo czę¶ci na Allegro, mokra pogoda :D
Można zaoszczędzić dużo pieniędzy kupuj±c używane czę¶ci typu przerzutka przednia, siodełko, mostek, klamkomanetki, rama...
Poza tym czy trzeba ograniczać się do wyrobów Shimano?
Campagnolo... :D

pozdrawiam

Pro¶ba o pomoc w wyborze roweru szosowego (do 4500)