Prosba o pomoc w wyborze telefonu

Data: 2009-09-13 10:57:26
Autor: Krzysiek
Prosba o pomoc w wyborze telefonu

Użytkownik "ra9om1ak" <ra9om1ak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8i5oh$95s$1inews.gazeta.pl...
Witam

Sszukam telefonu, ktory spelni moje wymagania. Spora ilosc aplikacji, qwerty i duzy ekran. Telefon bedzie wykorzystywany glownie do netu, ale bez szalenstw - komunikatory, www, czasem wyslac kilka mailow, takze nic szczegolnego, rowniez jako odtwarzacz mp3 i czasem dobrze by bylo odpalic nawigacje. Nie chcialbym czegos, co po odpaleniu 3-5 aplikacji muli mi sie 5 minut.
Nokia N900, czy warto sie ladowac w "hit" jakim ma byc Maemo ? Nokie niekoniecznie mi pasuja, poza tym 2,5 tys. to lekka przesada. Moze HTC Hero ? No i odwieczna kwestia - WM, Android...Symbiana nie biore pod uwage. Mialem kilka telefonow z Symbianem i choc jest dla mnie bardzo funkcjonalny, chyba czas na zmiane.
Dziekuje z gory, pozdrawiam.

Za niewielkie jak na tą klasę sprzętu pieniądze możesz kupić HTC TyTN II (Kaiser), który to z powodzeniem spełni te wymagania. Korzystam z tego telefonu 1,5 roku i śmiało mogę polecić.

Pozdrawiam, Krzysiek

Data: 2009-09-13 11:51:30
Autor: ra9om1ak
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek@gdzies.w.polsce> napisał w wiadomości news:h8ic5s$e0o$1news.lublin.pl...

[...]

Chcialbym miec cos z nieco wiekszym ekranem rzedu 3,5 cala. Moze to byc delikatna ceglowka, nie ma problemu.
Dziekuje za odpowiedz.

ps. ten htc nie jest nieco...starozytny ?

--
ra9om1ak

Prosba o pomoc w wyborze telefonu