Prosba o pomoc w wyborze telefonu

Data: 2009-09-13 12:18:21
Autor: woohoo
Prosba o pomoc w wyborze telefonu
ra9om1ak:
Sszukam telefonu, ktory spelni moje wymagania. Spora ilosc aplikacji, qwerty i duzy ekran. Telefon bedzie wykorzystywany glownie do netu, ale bez szalenstw - komunikatory, www, czasem wyslac kilka mailow, takze nic szczegolnego, rowniez jako odtwarzacz mp3 i czasem dobrze by bylo odpalic nawigacje. Nie chcialbym czegos, co po odpaleniu 3-5 aplikacji muli mi sie 5 minut.

Netbook + słuchawka za 300 zł + jakiś uchwyt + klej dwuskładnikowy + 0,5 h = jesteś ready. <;

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-09-13 12:20:25
Autor: ra9om1ak
Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:h8ifm0$b50$1news.interia.pl...

Netbook + słuchawka za 300 zł + jakiś uchwyt + klej dwuskładnikowy + 0,5
h =  jesteś ready. <;

Ciekawe rozwiazanie. Jak z zywotnoscia kleju, ile potrzyma ? ;]

--
ra9om1ak

Data: 2009-09-13 12:34:52
Autor: woohoo
Użytkownik "ra9om1ak" <ra9om1ak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8ih0s$nmn$1inews.gazeta.pl...
[...]

No ba - sam je brałem pod uwagę, tylko sałaty zabrakło.
A klej, jeśli miejsca łączone dobrze zmatowisz papierem ściernym i odtłuścisz, powinien przeżyć cały ten 'kombajn'. (;
Swoją szosą, na miejscu np. Asusa wypuściłbym na rynek jakiegoś netbooka zintegrowanego (poprzez stację dokującą) z telefonem i fajnym oprogramowaniem.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Prosba o pomoc w wyborze telefonu