Pro¶ba o porad

Data: 2009-04-06 19:38:33
Autor: Rafał VFR
Pro¶ba o porad
Witam
Przypatrzyłem się stronce; tak kombinuję, że na problem nie byłyby najgorsze SDP`y.
Najpro¶ciej chyba kupić takie jednostronne, żeby zawsze był wybór - czy kożystasz ze zwykłej platformy czy SPD.
My¶lę o czym¶ w ten deseń: http://www.allegro.pl/item602026198_pedaly_jednostronne_deore_lx_spd_pd_m_324_pd_m324.html
Je¶li się mylę poprawcie.

RafalVFR
GG: 85456
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/

Ps Oczywiscie potrzbne s± też buty.

A może kto¶ z Państwa ma inne pomysly, propozycje, rady

Data: 2009-04-06 19:15:07
Autor: M_X
Pro¶ba o porad
  IMHO jednostronne zatrzaski to pomylka, przerabialem taki patent i szybko zrezygnowalem - glówny minus to fakt, ze w zaleznosci od tego jakie ma sie buty - trzeba szukac tej wlasciwej strony pedalu. W noskach jezdzilem przez pare ladnych lat i calkiem milo je wspominam ale jednak zatrzaski to jest to. Mimo wzrostu cen dolara nadal nie jest to zbyt wygórowany koszt, mowa np. o jakis shimanowskich 520 i butach wg uznania.

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-04-07 08:29:22
Autor: Rafal VFR
Pro¶ba o porad
Mam rower z SPD dwustronnymi i taki do "miasta" z jednostronnymi.
Dla mnie jest to dobre rozwiazanie.
Jesli jade do pracy kozystam ze zwyczajnymch butów jesli wczepiam fotelik i jade sie po poludniu przejechac z synem wczepiam sobie miekkie bity z blokami.
W obu sytuacjach nie mam z tym najmniejszego problemu. Wrecz przeciwnie - nadal uwazam, ze to bylo to czego mi dotychczas brakowalo.
Uzytkuje te pedaly  - ja wiem z 5 - 7 lat.
Jednak spotkalem sie juz z opinia, ze trzeba je obrócic i to moze byc problem.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski