Data: 2009-07-09 00:48:57 | |
Autor: mmartyn | |
[Multimedia Polska] Prośba o poradę | |
Czy ktoś może mi wskazać link do informacji z początku roku o zmianach
w cenniku Multimedia Polska? To ważne dla mnie, bo złożyłem wtedy do Multi pismo, w którym wyraziłem brak zgody na zmiany w cenniku. Reakcją było rozwiązanie ze mną umowy z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc. Co ważne, miałem wtedy także DTV w promocji, więc zwróciłem dekoder - i zapomniałem o sprawie. Do czasu, gdy niedawno otrzymałem z Multimedia faktury obciążające mnie kosztami za zerwanie umowy promocyjnej na DTV. Kilkaset złotych, których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę. Złożyłem reklamację, którą Multi odrzuciło. Nie wiem jeszcze, jak konkretnie postępować dalej - może mi doradzicie? Treść pisma, w którym Multi informowało o zmianach w cenniku jest dla mnie ważne, ale nie zachowałem kopii. Czy tam była informacja o prawie do nie przyjęcia zmiany w cenniku? Cóż, nawet jeżeli nie było to uważam, że Multi powinno było mnie poinformować o odrzuceniu pisma - a nie rozwiązywać umowę. pzdr MM |
|
Data: 2009-07-09 09:56:21 | |
Autor: Kot Prezydenta | |
[Multimedia Polska] Prośba o porad | |
Użytkownik "mmartyn" <mmartyn64@gmail.com> napisał w wiadomości news:ea8a1fd4-46d6-490c-a718-f291a18840e6n11g2000yqb.googlegroups.com... Do czasu, gdy niedawno otrzymałem z Multimedia faktury obciążające?których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę. A kto ? multimedia zerwało i odniosło dekoder ? Złożyłem Odnaleźć pismo od nich, odnaleźć to co wysłałeś i iść do prawnika Treść pisma, w którym Multi informowało o zmianach w cenniku jest dla Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo, rozwiązali umowe i zgodnie z regulaminem naliczyli kary, wszystko wygląda ok. Kruczkiem może być to że np uzyłes sformulowania dotyczącego zmiany cen a nie zmiany regulaminu a tylko zmiana regulaminu daje możeliwości zerwania umowy bez kosztów .... nie wiem. poczytaj pisma a jak ich nie masz to d.... |
|
Data: 2009-07-09 01:59:59 | |
Autor: mmartyn | |
Prośba o porad | |
?których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę. Złożyłem pismo o nie przyjęciu zmian w cenniku. Jedno zdanie i kropka. Słowem nie wspomniałem o zerwaniu umowy - tej interpretacji dokonali pracownicy Multimedia. I z taką się nie zgadzam. pzdr |
|
Data: 2009-07-09 02:01:13 | |
Autor: mmartyn | |
Prośba o porad | |
Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo, Jeszcze raz: nie zerwałem umowy. Odrzuciłem jedynie zmiany w cenniku. |
|
Data: 2009-07-09 11:30:45 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Prośba o porad | |
mmartyn wrote:
Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo, § 12 pkt. 2 regulaminu MM Abonent ma prawo wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w przypadku braku akceptacji zmiany w Cenniku. W razie skorzystania z tego prawa w przypadku braku akceptacji podwyższenia cen przez Operatora, Operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi przyznanej Abonentowi, z wyjątkiem przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmiany w Cenniku następuje na skutek zmiany przepisów prawa. M. |
|
Data: 2009-07-09 10:15:56 | |
Autor: nom | |
[Multimedia Polska] Prośba o poradę | |
Użytkownik "mmartyn" <mmartyn64@gmail.com> napisał: To ważne dla mnie, bo złożyłem wtedy do Multi pismo, w którym Ważne co jest w pierwszej umowie, może operator zastrzegł sobie prawo do zmiany cennika, wtedy raczej nie można rozwiązać umowy z winy operatora. |
|
Data: 2009-07-09 10:21:32 | |
Autor: Cavallino | |
[Multimedia Polska] Prośba o poradę | |
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h34901$otl$1inews.gazeta.pl...
To byłoby niezgodne z prawem telekomunikacyjnym. Czyli klauzula niedozwolona. |
|
Data: 2009-07-09 19:21:19 | |
Autor: nom | |
[Multimedia Polska] Prośba o poradę | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h349ad$nfv$1news.onet.pl... To byłoby niezgodne z prawem telekomunikacyjnym. Nie wiem jak jest w prawie telekomunikacyjnym, ale widziałem kilka umów na dłuższy okres, w których była klauzula o waloryzacji stawek za usługę zgodnie z ogłaszanym przez GUS wzkaźnikiem inflacji. :-) |
|
Data: 2009-07-09 22:07:31 | |
Autor: Cavallino | |
[Multimedia Polska] Prośba o poradę | |
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h358uf$k2i$1inews.gazeta.pl...
A to już co innego, niż zmiana z tytułu widzimisię o procent z sufitu. |
|