Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.telewizja   »   [Multimedia Polska] Prośba o poradę

[Multimedia Polska] Prośba o poradę

Data: 2009-07-09 00:48:57
Autor: mmartyn
[Multimedia Polska] Prośba o poradę
Czy ktoś może mi wskazać link do informacji z początku roku o zmianach
w cenniku Multimedia Polska?

To ważne dla mnie, bo złożyłem wtedy do Multi pismo, w którym
wyraziłem brak zgody na zmiany w cenniku. Reakcją było rozwiązanie ze
mną umowy z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc. Co ważne, miałem wtedy
także DTV w promocji, więc zwróciłem dekoder - i zapomniałem o
sprawie.
Do czasu, gdy niedawno otrzymałem z Multimedia faktury obciążające
mnie kosztami za zerwanie umowy promocyjnej na DTV. Kilkaset złotych,
których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę. Złożyłem
reklamację, którą Multi odrzuciło. Nie wiem jeszcze, jak konkretnie
postępować dalej - może mi doradzicie?

Treść pisma, w którym Multi informowało o zmianach w cenniku jest dla
mnie ważne, ale nie zachowałem kopii. Czy tam była informacja o prawie
do nie przyjęcia zmiany w cenniku? Cóż, nawet jeżeli nie było to
uważam, że Multi powinno było mnie poinformować o odrzuceniu pisma - a
nie rozwiązywać umowę.

pzdr MM

Data: 2009-07-09 09:56:21
Autor: Kot Prezydenta
[Multimedia Polska] Prośba o porad

Użytkownik "mmartyn" <mmartyn64@gmail.com> napisał w wiadomości news:ea8a1fd4-46d6-490c-a718-f291a18840e6n11g2000yqb.googlegroups.com...


Do czasu, gdy niedawno otrzymałem z Multimedia faktury obciążające
mnie kosztami za zerwanie umowy promocyjnej na DTV. Kilkaset złotych,
?których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę.

A kto ? multimedia zerwało i odniosło dekoder ?


Złożyłem
reklamację, którą Multi odrzuciło. Nie wiem jeszcze, jak konkretnie
postępować dalej - może mi doradzicie?

Odnaleźć pismo od nich, odnaleźć to co wysłałeś i iść do prawnika

Treść pisma, w którym Multi informowało o zmianach w cenniku jest dla
mnie ważne, ale nie zachowałem kopii. Czy tam była informacja o prawie
do nie przyjęcia zmiany w cenniku? Cóż, nawet jeżeli nie było to
uważam, że Multi powinno było mnie poinformować o odrzuceniu pisma - a
nie rozwiązywać umowę.

Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo, rozwiązali umowe i zgodnie z regulaminem naliczyli kary, wszystko wygląda ok. Kruczkiem może być to że np uzyłes sformulowania dotyczącego zmiany cen a nie zmiany regulaminu a tylko zmiana regulaminu daje możeliwości zerwania umowy bez kosztów .... nie wiem. poczytaj pisma a jak ich nie masz to d....

Data: 2009-07-09 01:59:59
Autor: mmartyn
Prośba o porad
?których nie zamierzam płacić, bo to nie ja zerwałem umowę.

A kto ? multimedia zerwało i odniosło dekoder ?

Złożyłem pismo o nie przyjęciu zmian w cenniku. Jedno zdanie i kropka.
Słowem nie wspomniałem o zerwaniu umowy - tej interpretacji dokonali
pracownicy Multimedia. I z taką się nie zgadzam.

pzdr

Data: 2009-07-09 02:01:13
Autor: mmartyn
Prośba o porad
Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo,
rozwiązali umowe i zgodnie z regulaminem naliczyli kary, wszystko wygląda
ok. Kruczkiem może być to że np uzyłes sformulowania dotyczącego zmiany cen
a nie zmiany regulaminu a tylko zmiana regulaminu daje możeliwości zerwania
umowy bez kosztów .... nie wiem. poczytaj pisma a jak ich nie masz to d.....

Jeszcze raz: nie zerwałem umowy. Odrzuciłem jedynie zmiany w cenniku.

Data: 2009-07-09 11:30:45
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Prośba o porad
mmartyn wrote:
Prawo do rozwiązania umowy masz zawsze i oni przyjęli od ciebie pismo,
rozwiązali umowe i zgodnie z regulaminem naliczyli kary, wszystko wygląda
ok. Kruczkiem może być to że np uzyłes sformulowania dotyczącego zmiany cen
a nie zmiany regulaminu a tylko zmiana regulaminu daje możeliwości zerwania
umowy bez kosztów .... nie wiem. poczytaj pisma a jak ich nie masz to d....

Jeszcze raz: nie zerwałem umowy. Odrzuciłem jedynie zmiany w cenniku.


§ 12 pkt. 2 regulaminu MM
Abonent ma prawo wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w przypadku braku akceptacji zmiany w Cenniku. W razie skorzystania z tego prawa w przypadku braku akceptacji podwyższenia cen przez Operatora, Operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi przyznanej Abonentowi, z wyjątkiem przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmiany w Cenniku następuje na skutek zmiany przepisów prawa.

M.

Data: 2009-07-09 10:15:56
Autor: nom
[Multimedia Polska] Prośba o poradę

Użytkownik "mmartyn" <mmartyn64@gmail.com> napisał:

To ważne dla mnie, bo złożyłem wtedy do Multi pismo, w którym
wyraziłem brak zgody na zmiany w cenniku. Reakcją było rozwiązanie ze
mną umowy z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc.


Ważne co jest w pierwszej umowie, może operator zastrzegł sobie prawo do zmiany cennika, wtedy raczej nie można rozwiązać umowy z winy operatora.

Data: 2009-07-09 10:21:32
Autor: Cavallino
[Multimedia Polska] Prośba o poradę
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h34901$otl$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "mmartyn" <mmartyn64@gmail.com> napisał:

To ważne dla mnie, bo złożyłem wtedy do Multi pismo, w którym
wyraziłem brak zgody na zmiany w cenniku. Reakcją było rozwiązanie ze
mną umowy z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc.


Ważne co jest w pierwszej umowie, może operator zastrzegł sobie prawo do zmiany cennika, wtedy raczej nie można rozwiązać umowy z winy operatora.

To byłoby niezgodne z prawem telekomunikacyjnym.
Czyli klauzula niedozwolona.

Data: 2009-07-09 19:21:19
Autor: nom
[Multimedia Polska] Prośba o poradę

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h349ad$nfv$1news.onet.pl...

To byłoby niezgodne z prawem telekomunikacyjnym.
Czyli klauzula niedozwolona.

Nie wiem jak jest w prawie telekomunikacyjnym, ale widziałem kilka umów na dłuższy okres, w których była klauzula o waloryzacji stawek za usługę zgodnie z ogłaszanym przez GUS wzkaźnikiem inflacji. :-)

Data: 2009-07-09 22:07:31
Autor: Cavallino
[Multimedia Polska] Prośba o poradę
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h358uf$k2i$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h349ad$nfv$1news.onet.pl...

To byłoby niezgodne z prawem telekomunikacyjnym.
Czyli klauzula niedozwolona.

Nie wiem jak jest w prawie telekomunikacyjnym, ale widziałem kilka umów na dłuższy okres, w których była klauzula o waloryzacji stawek za usługę zgodnie z ogłaszanym przez GUS wzkaźnikiem inflacji. :-)

A to już co innego, niż zmiana z tytułu widzimisię o procent z sufitu.

[Multimedia Polska] Prośba o poradę

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona