Pro¶ba o poradę

Data: 2009-04-06 19:43:50
Autor: MadMan
Pro¶ba o poradę
Dnia Mon, 06 Apr 2009 19:08:47 +0200, Krzysztof P. napisał(a):

Czy może istniej± jakie¶ koszyczki (nie zależy mi na szybkim 'wypięciu'
stopy - wcale nawet mi nie zależy ;-))

IMO masz 2 alternatywy:
- noski z paskami (koszt: kilkana¶cie zł za noski Authora + ewentualnie
pedały je¶li nosków z obecnymi się nie da pożenić),
- pedały zatrzaskowe + odpowiednie buty - lepiej, ale drożej. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-04-06 20:44:07
Autor: Krzysztof P.
Pro¶ba o poradę
i> IMO masz 2 alternatywy:
- noski z paskami (koszt: kilkana¶cie zł za noski Authora + ewentualnie
pedały je¶li nosków z obecnymi się nie da pożenić),

W kwestii tych pedałów zatrzaskowych - to trochę (delikatnie mówi±c) droga kwestia (ja tam jakim¶ wyczynowcem nie jestem)

Zainteresowała mnie ta pierwsza kwestia i tutaj mam pytanie dodatkowe. Nie wiem czy to z racji osłabienia jakich¶ partii mię¶ni czy po prostu na 'poziomce' tak jest - pedałuję ¶rodkiem stopy - z racji, że jeszcze nie widziałem nosków to czy te paski o których piszesz pozwol± się 'założyć' za piętę (aby stopa nie leciała 'pod krzyżak')

Dziękuję uprzejmie ;-)

      Krzysztof P.
http://www.krzych.kalisz.pl

Data: 2009-04-06 21:00:05
Autor: MadMan
Pro¶ba o poradę
Dnia Mon, 06 Apr 2009 20:44:07 +0200, Krzysztof P. napisał(a):

z racji, że jeszcze nie widziałem nosków to czy te paski o których piszesz pozwol± się 'założyć' za piętę (aby stopa nie leciała 'pod krzyżak')

Pasek mocuje się do "tyłu" platformy, tak że wychodzi on standardowo nad
¶ródstopiem). Zreszt± popatrz:
http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/pedaly.html