Prosba o porade

Data: 2011-04-12 12:31:07
Autor: ksdrs
Prosba o porade
Witam

Narzeczona prowadzi jednoosobowa dzialalnosc (vat). Idzie teraz do szpitala i najprawdopodobniej przez 6 miesiecy bedzieniezdolna do pracy. Ja prowadze dziallnosc ale od stycznia jest zawieszona - nie jestem nigdzie zatrudniony. W jakiej formie najkorzystniej zatrudnic sie aby dzialalnosc narzeczoczonej mogła nadal funkcjonowac? Chodzi o najmniejsze koszty zus.

Pozdrawam
ksdrs