Prośba o poradę - czy tak można postępować?

Data: 2009-09-30 14:43:10
Autor: SDD
Prośba o poradę - czy tak można postępować?

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9vjg2$6j3$1inews.gazeta.pl...

Czy tak może postępowac pracodawca?
Dodam, ze dyrektor powiedział " jak się nie podoba coś komus to może juz
pisac wypowiedzenie"

No oczywiscie, ze nie moze. Nie musisz oddawac aneksu - poki jest, nie maja prawa Ci zabrac tej pseudopodwyzki (sorry, rownowartosc paczki wacikow trudno nazwac podwyzka). Tylko co z tym zrobisz?
Twoja sprawa, czy chcesz byc niewolnikiem, czy tez znasz swoja wartosc i jestes przygotowana na ewentualna zmiane pracy.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-01 14:51:04
Autor: Amir
[...]

Wojować też nie mam zamiaru bo kwota i nie duża, chciałam tylko wiedzieć czy tak można postępować.
Praca sprawia mi przyjemność i na szczęście nie jest głównym źródłem utrzymania rodziny
Ale kopie kwitka sobie zachowam na pamiątkę, niestety niesmak pozostanie

pozdrawiam

Data: 2009-09-30 19:54:04
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9vkba$a5n$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie kopię, tylko oryginał. Powiedz, ze Ci zginął albo pies zjadł. Dziecko potargało. nie masz obowiązku go przechowywać. to tylko twoje prawo. Ciekawe, co zrobią w takiej sytuacji. Ale jeśli obniżą płacę, to masz takiego haka na przełożonego, że lepiej, by się od razu podał do dymisji.

Data: 2009-10-01 01:20:10
Autor: p47

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ha06il$im$1inews.gazeta.pl...
[...]

Albo złośliwie, jesli szef ci podpadł;- zrób  kopię na ksero kolorowym i oddaj tę kopię nic nie mówiąc.. Jak się nie połapią i pensje obniżą to...patrz wyżej. Ale hak działać będzie przez ograniczony czas;-)

p47

Prośba o poradę - czy tak można postępować?