Pro¶ba o poradę - czy tak można postępować?

Data: 2009-09-30 14:52:00
Autor: Raist
Pro¶ba o poradę - czy tak można postępować?
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9vjg2$6j3$1inews.gazeta.pl...
Koleżanka z pracy dowiedziała się ile zarabiam, okazało się, że jej
wynagrodzenie jest
mniejsze o kilkadziesi±t zł, stanowisko pracy to samo lecz ona dłużej
pracuje.

jak sie dowiedziala ile zarabiasz?

Raist

Data: 2009-10-05 15:05:30
Autor: Amir
Pro¶ba o poradę - czy tak można postępować?

jak sie dowiedziala ile zarabiasz?

przelozona zapytala w jej obecnosci o ile dostałam podwyzke
odpowiedziałam, przeciez to chodziło o zaledwie 40zł

A ciekawostka z pi±tku  to taka, ze osoba skraż±ca dostała podwyzke na mi
obnizono pęsje, bardzo nietaktowne zachowanie

Pro¶ba o poradę - czy tak można postępować?