Pro¶ba o poradę - czy tak można postępować?

Data: 2009-09-30 16:18:03
Autor: Piotr [trzykoty]
Pro¶ba o poradę - czy tak można postępować?

"Amir" <didotom@gazeta.pl> wrote
Aneksu jeszcze nie oddałam, bo nie mam przy sobie, ale obowi±zkowo kazali mi
go dostarczyć

To czy im ten aneks oddasz to Twoja prawna wola.
Umowa została zawarta. "Obowi±zkowo oddać", proszę bardzo..., niech tylko przedstawi± ż±danie na pi¶mie z podstaw± prawn± albo kolejny aneks z podstaw± obniżenia kwoty...

Pro¶ba o poradę - czy tak można postępować?