Prośba o poradę: jaki bank na konto "bieżące"

Data: 2010-09-07 10:44:23
Autor: grin
Prośba o poradę: jaki bank na konto "bieżące"

Użytkownik ""Łukasz \"Huzar\" Bugaj"" <hoozar@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c85f8ca$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
- Przelewy przez internet, z innych form nie korzystam
- Koniecznie 2 karty (jedna moja, druga żony)
- Miło by było jakieś konto oszczędnościowe do tego podpiąć
- Kartą płacę dość rzadko, miesięcznie 200 - 300 PLN
- Najchętniej zero opłat :-)
- Na konto ma spływać $$ z wypłaty mojej i żony.

Z tego co można poczytać w sieci na razie moimi faworytami są DBNet i
Nordea. Które z tych dwóch możecie polecić, ewentualnie jakie inne?

żadne  z w/w
ING,EB, mBank

Prośba o poradę: jaki bank na konto "bieżące"