Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG

Data: 2009-08-13 05:43:12
Autor: thomanos
Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG
Witam,

Mam drobny problem a raczej dosc powazny.
Zakupilem telewizor 40" firmy SAMSUNG niestety po miesiacu
bezproblemowej pracy ulegl awarii.
Po  zgloszeniu sie do infolinii otrzymalem numer do serwisu w
Warszawie z ktorym z kolei umowilem sie na odbior.
Po prawie 2 tygodniach czekania serwis przyjechal po odbior.
Do wymiany okazal sie caly panel LCD. Czekalem dwa tygonie po czym w
piatek  dostalem telefon od pracownika serwisu, ze nie bedzie mial jak
mi przywiezc telewizora  i najlepiej jakbym go sam odebral. Jechalem
samochodem wiec wstepnie zgodzilem sie na odbior i poprosilem o
wyslanie adresu na email.
W poniedzialek zadzonilem do serwisu i poprosilem jednak o
przywiezienie go ale otrzymalem termin za 1,5
tygodnia.

We wtorek rano jednak zdecydowalem sie go odebrac osobicie gdyz bylem
samochodem dostawczym niedaleko serwisu.
W serwisie pokwitowalem odbior i kazano mi zglosic sie do innego
magazynu. W magazynie pracownik wydal mi zapakowany telewizor, nie
bylo mozliwosci nawet  spradzenia czy dziala.
Spradzilem tylko numer s/n na opakowaniu i zapakowalem go  do
samochodu dostawczego w pozycji pionowej mocujac go  tasma "power
tape" by sie nie przesunal.
Po wyjeciu go w domu okazalo sie ze ma wgniecenie z rozlaniem w lewym
gornym rogu na panelu LCD.
Na oryginalnym pudelku nie ma zadnych wgniecen i uszkodzen. Podczas
wyciagania go z pudelka robilem to oczywiscie z jak najwieksza uwaga
by go nie uszkodzic i wiem na 100% ze to nie ja go uszkodzilem.

Zglosilem to od razu droga mailowa do serwisu a nastepnego dnia rano
telefonicznie.
Kazano mi dostarczyc telewizor do serwisu. Niestety po dostarczeniu go
do serwisu pracownik ktory do mnie dzwonil twierdzil ze to  ja go
uszkodzilem wyciagajac go z pudelka.

Co byscie zrobili na moim miejscu? Bardzo prosze o porade, gdyz
telewizor kosztowal 2500 tys zlotych.

Data: 2009-08-13 15:08:06
Autor: Krzysztof Jodłowski
Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG
Z serwisem nie pomogÄ™, ale:

> telewizor kosztowal 2500 tys zlotych.

Drogi był... Starczyło by na 2 Maybachy z dodatkami.

--
Krzysztof

Data: 2009-08-13 06:31:49
Autor: thomanos
Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG
Z serwisem nie pomogę, ale:

Ok, przepraszam jestem "Dyslektykiem".

Pozdrawiam
Emil

Data: 2009-08-13 15:48:27
Autor: Budzik
Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG
Osobnik posiadaj±cy mail thomanos@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Z serwisem nie pomogę, ale:

 > telewizor kosztowal 2500 tys zlotych.

Drogi był... Starczyło by na 2 Maybachy z dodatkami.

Ok, przepraszam jestem "Dyslektykiem".

spoko, z obcokrajowców nie bedziemy sie smiac...
Na pokwitowaniu z serwisu poswiadczałes ze stan dobry, ze działa itp?
Jezeli nie to oficjalne pismo do serwisu wyjasniajace, ze odbior osobisty był bo..., ze nie miałes mozliwosci sprawdzenia itd, taka sama informacja do sprzedawcy i pewnie rowniez do przedstawicielstwa SAMSUNGA w Polsce.
Na pewno nie odpuszczac.

"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski

Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG