Prośba o poradę w sprawie zakupu

Data: 2011-10-22 17:11:30
Autor: Clawfinger
Prośba o poradę w sprawie zakupu
W dniu 2011-10-21 23:14, Mariano Italiano pisze:
Witam,
mam możliwość kupienia Peugeota 307 (2007 r, kombi, 1,6 hdi - 90 kM,
190kkm przebiegu, całkiem nieźle wyposażony). Cały czas jeżdżony i
serwisowany, użytkowany przez jedną osobę (auto firmowe). Stan bardzo
dobry.
Proszę o ewentualna pomoc w podjęciu decyzji. Moje pytania, to:
- na co zwrócić szczególna uwagę podczas zakupu?
- jakie wady/usterki mogą wyjść w najbliższym czasie? (auto będzie
robiło jakieś 10kkm/rok)
- czy cena 15kpln nie jest - jak za "Francuza" zbyt wygórowana?

Z góry dziękuję za pomoc.
Jesteś optymistą, jeśli myślisz, że na tej grupie ktoś udzieli Ci normalnej odpowiedzi. Piszą cy tutaj to w 99% "Fachowcy", którzy nie maja pojęcia o samochodach a piszą tylko, żeby podbudować swoje ego. Zresztą już masz przykład w drugiej odpowiedzi. Sama "yntelygencja" :-)

A co do zakupu, to wygląda nieźle, tylko pytanie jak bardzo był katowany.

Pozdro

Data: 2011-10-22 22:50:43
Autor: Lewis
W dniu 2011-10-22 17:11, Clawfinger pisze:

Zresztą już masz przykład w drugiej odpowiedzi. Sama "yntelygencja" :-)

A wiesz co to jest ironia? :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-10-23 17:53:26
Autor: Clawfinger
W dniu 2011-10-22 22:50, Lewis pisze:
W dniu 2011-10-22 17:11, Clawfinger pisze:

Zresztą już masz przykład w drugiej odpowiedzi. Sama "yntelygencja" :-)

A wiesz co to jest ironia? :)

Za taką ironię to ja dziękuje .... zwykłe chamstwo i tyle.

WOJtek

Data: 2011-10-23 18:30:18
Autor: megrims
[...]

Ja sobie nie przypominam, abym takim autem jeździł ;)
Jak by co, to nie ja.

Prośba o poradę w sprawie zakupu