Data: 2012-07-08 07:19:40 | |
Autor: Stefan Tabak | |
Prośba o radę | |
Dostałem od kolegi z Niemiec starego Herculesa dwururkę. Jak dla mnie b. fajny
rower i lepszego mi nie trzeba /b. dobry mi skradziono/. Jest to ewidentnie przerabiany rowerek. Tylne koło jest nieoryginalne /grubsza opona, kaseta 6-cio zębatkowa z czego działają tylko 4/. Dołożony został mechanizm korbowy /2 zębatki/, ale jak dla mnie są źle dobrane /z tej większej nie korzystam w ogóle/, a mam problemy z podjazdem na wzniesienia/. Chciałbym, aby ta mniejsza zębatka była uzupełniona o jeszcze mniejszą. Czy da się to zrobić i jak to zrobić najtaniej /nie chciałbym za dużo pieniędzy w jakby nie było b. stary rower/. -- |
|
Data: 2012-07-08 03:24:38 | |
Autor: rmikke | |
Prośba o radę | |
On Sunday, July 8, 2012 9:19:40 AM UTC+2, Stefan Tabak wrote:
Dostałem od kolegi z Niemiec starego Herculesa dwururkę. Jak dla mnie b. fajny Ja tam wpakowałem trochę pieniędzy w stary rower, dzięki czemu mam rower wyglądający dość obleśnie, ale dokładnie odpowiadający mi. Do korby raczej zębatki nie dołożysz, ja bym zaczął od wymiany tylnej piasty. Jak rower nie ma pionowych haków, to może warto coś z przerzutką w piaście? |
|
Data: 2012-07-08 15:43:48 | |
Autor: Maria Siarkiewicz | |
Prośba o radę | |
rmikke <spamcatch@mailinator.com> napisał(a):
On Sunday, July 8, 2012 9:19:40 AM UTC+2, Stefan Tabak wrote: Do korby raczej zębatki nie do=B3o=BFysz, ja bym zacz=B1=B3 od wymiany ty=A wymiana całej korby z innymi zębatkami? -- |
|
Data: 2012-07-08 09:01:03 | |
Autor: rmikke | |
Prośba o radę | |
On Sunday, July 8, 2012 5:43:48 PM UTC+2, Maria Siarkiewicz wrote:
rmikke <spamcatch@mailinator.com> napisał(a): > On Sunday, July 8, 2012 9:19:40 AM UTC+2, Stefan Tabak wrote: Pewnie jak najbardziej wykonalna (choć w naprawdę starym rowerze może się okazać, że należy wymienić również suport, a i ten jest nietypowy - lepiej upewnić się w serwisie). Ale zwróciło moją uwagę, że tylna część napędu i tak źle działa, stąd sugestia, żeby zacząć od tej strony. |
|