Prośba o radę

Data: 2009-08-24 16:21:34
Autor: Rem
Prośba o radę
Remek wymodził:

Witam!

Od razu zaznaczam, że jestem kompletną lamerką (czy jak to się nazywa w slangu cyklistów) jeśli chodzi o rowery. A chcę sobie kupić rower, bo mam dość wynalazku z hipermarketu na którym mi się tyłek obija.
Chcę - amortyzacji (żeby było w miarę miękko), chcę jeźdzć po drogach, neikoniecznie asfaltowych, ale też nie po wertepach górskich. I chyba tyle chcę. Aha, nie chcę wydać na rower majątku. No i wypatrzyłam coś takiego:
http://www.allegro.pl/item721146143_damka_rixe_roadbiker_600_alu_rad_kola_28cali.html
Czy warto?

Jak chcesz wydać mało to może taki:
http://www.allegro.pl/item722503882_alu_rower_triumph_na_shimano_acera_tanio.html

a w ogóle to pomyśl czy musi być z damską ramą? (to chyba ogranicza
nieco wybór)
Generalnie w cenie do 500 to szukałbym używanego.
Rama żeby aluminiowa była.

Data: 2009-08-24 20:21:18
Autor: An
Prośba o radę
Użytkownik "Rem" <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości news:h6u7ld$r59$1news.onet.pl...

[...]

Tak właśnie, chcę używany, lekki i ważna jest ta amortyzacja (bo wyobrażam sobie, że wtedy tyłek mniej sie obija,  a może to głupie oczekiwanie? Może amortyzacja służy czemuś innemu?) Męska rama w zasadzie moze być, jestem wysoka, i majtnąć nogą nad ramą to żaden problem. A w spódnicach nie zamierzam jeździć. Mimo wszystko ;)

:)

A.

Data: 2009-08-24 23:55:03
Autor: Rem
Prośba o radę
Remek wymodził:

> [...]

Tak właśnie, chcę używany, lekki i ważna jest ta amortyzacja (bo wyobrażam sobie, że wtedy tyłek mniej sie obija,  a może to głupie oczekiwanie? Może amortyzacja służy czemuś innemu?) Męska rama w zasadzie moze być, jestem wysoka, i majtnąć nogą nad ramą to żaden problem. A w spódnicach nie zamierzam jeździć. Mimo wszystko ;)

Tak przy okazji to rower "profesjonalnie" to wsiada się zakładając nogę
od tyłu, podobnie jak na konia :)

Data: 2009-08-25 18:37:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Prośba o radę
An bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tak właśnie, chcę używany, lekki i ważna jest ta amortyzacja (bo wyobrażam sobie, że wtedy tyłek mniej sie obija,  a może to głupie oczekiwanie? Może amortyzacja służy czemuś innemu?)

Do nieobijania się tyła to są sztyce amortyzowane. Zawieszenie ma służyć
głównie temu, żeby koło się trzymało powierzchni.

Data: 2009-08-26 07:22:21
Autor: An
Prośba o radę
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1679mb54xa35z$.dlgpedaluje.ile.moze...

Do nieobijania się tyła to są sztyce amortyzowane. Zawieszenie ma służyć
głównie temu, żeby koło się trzymało powierzchni.

A! To jest ważna informacja, bo powierzchni i tak się trzymam. Nie stwierdziłam u siebie tendencji do lewitacji przodu ;)

:)

A.

Data: 2009-08-26 09:42:54
Autor: MichałG
Prośba o radę
An pisze:
[...]

cześć grupowiczów w czasie jazdy w terenie lewituje kilkadziesiąt razy na minute.... i z przodu i z tyłu... ;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-24 20:23:32
Autor: An
Prośba o radę
Użytkownik "Rem" <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości news:h6u7ld$r59$1news.onet.pl...
Jak chcesz wydać mało to może taki:
http://www.allegro.pl/item722503882_alu_rower_triumph_na_shimano_acera_tanio.html

Yhm, bardzo mi się podoba... :))) Mówisz, że wart uwagi?

:)

A.

Data: 2009-08-25 00:03:16
Autor: Rem
Prośba o radę
Remek wymodził:

> Jak chcesz wydać mało to może taki:
> http://www.allegro.pl/item722503882_alu_rower_triumph_na_shimano_acera_tanio.html

Yhm, bardzo mi się podoba... :))) Mówisz, że wart uwagi?

No mi się widzi tak po fotkach.
Najlepiej żeby zobaczyć go przed kupieniem.
I nie wiem jak z wielkością.

Prośba o radę