Pro¶ba o rozpoznanie filmu

Data: 2009-02-25 09:58:08
Autor: Karol Y
Pro¶ba o rozpoznanie filmu
Witam, z lat młodo¶ci (~10 lat temu) kojarz± mi się dwa filmy, które bardzo chciałbym jeszcze raz zobaczyć, ale za nic nie przypomnę sobie ich tytułów.

1) Z pierwszego jedyne co pamiętam, to że film osadzonych w realiach wojny, Niemcy, jaki¶ stary wielki ko¶ciół(?) zdobywaj±, a co potem się okazuje, co¶ w murach tego gmachu żyje.

2) Drugi to jakie¶ walki wielkich robotów człowieko-podobnych, za których sterami w głowach zasiadaj± piloci i walcz± ze sob± na arenie.

Będę wdzięczny za każda podpowiedĽ :)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-02-25 10:36:47
Autor: Quentin
Pro¶ba o rozpoznanie filmu

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał:
1) Z pierwszego jedyne co pamiętam, to że film osadzonych w realiach wojny, Niemcy, jaki¶ stary wielki ko¶ciół(?) zdobywaj±, a co potem się okazuje, co¶ w murach tego gmachu żyje.

To mi do głowy przyszło:
http://www.imdb.com/title/tt0085780/

2) Drugi to jakie¶ walki wielkich robotów człowieko-podobnych, za których sterami w głowach zasiadaj± piloci i walcz± ze sob± na arenie.

"Robot Jox"
http://www.imdb.com/title/tt0102800/

Data: 2009-02-25 10:39:13
Autor: aL
Pro¶ba o rozpoznanie filmu
Karol Y pisze:

> 1) Z pierwszego jedyne co pamiętam, to że film osadzonych w realiach
> wojny, Niemcy, jaki¶ stary wielki ko¶ciół(?) zdobywaj±, a co potem się
> okazuje, co¶ w murach tego gmachu żyje.

http://www.imdb.com/title/tt0085780/
aL

Data: 2009-02-25 10:50:26
Autor: NuttyBoy
Pro¶ba o rozpoznanie filmu
Karol Y pisze:
2) Drugi to jakie¶ walki wielkich robotów człowieko-podobnych, za których sterami w głowach zasiadaj± piloci i walcz± ze sob± na arenie.

http://www.imdb.com/title/tt0102800/ ??

Pzdr
Nuttyboy

Data: 2009-02-25 11:15:17
Autor: Moon
Pro¶ba o rozpoznanie filmu
Karol Y wrote:
[...]

The Keep. chyba z 1982 roku, (Twierdza? Bastion? - jako¶ tak)

moon

Data: 2009-02-25 12:27:06
Autor: Karol Y
Pro¶ba o rozpoznanie filmu
1) Z pierwszego jedyne co pamiętam, to że film osadzonych w realiach
wojny, Niemcy, jaki¶ stary wielki ko¶ciół(?) zdobywaj±, a co potem się
okazuje, co¶ w murach tego gmachu żyje.

The Keep, zgadza się! Dziękuje bardzo! :-)

2) Drugi to jakie¶ walki wielkich robotów człowieko-podobnych, za
których sterami w głowach zasiadaj± piloci i walcz± ze sob± na arenie.

Robot Jox i nawet drug± czę¶ć nakręcili :))

Tyle tego szukałem, my¶lałem że już nie ma szans.
Jestem pełen podziwu dla Waszej wiedzy, naprawdę!

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-02-25 13:47:10
Autor: Quentin
Pro¶ba o rozpoznanie filmu

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał:
Jestem pełen podziwu dla Waszej wiedzy, naprawdę!

To nie wiedza tylko przynajmniej trzy dziesi±tki na karku ;)

Data: 2009-02-25 16:41:05
Autor: Karol Y
Pro¶ba o rozpoznanie filmu
Jestem pełen podziwu dla Waszej wiedzy, naprawdę!

To nie wiedza tylko przynajmniej trzy dziesi±tki na karku ;)

To mnie kilku brakuje, a jednak nie dałem rady ;-)

Mateusz Bogusz

Data: 2009-02-25 14:33:47
Autor: Moon
Pro¶ba o rozpoznanie filmu
Karol Y wrote:
[...]

szukałem tego długo w necie.
i znalazłem.
po 20+ latach już mi się tak nie podobał :)

moon

Data: 2009-02-25 16:37:14
Autor: Karol Y
Pro¶ba o rozpoznanie filmu
[...]

Nie w±tpię. Po prostu mnie strasznie zaciekawił, wtedy kiedy ogl±dałem
  go pierwszy raz, aż tu nagle...kazano i¶ć spać ;-)

Teraz obejrzę go do końca.

moon

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-02-25 11:42:53
Autor: jakuboff
Prośba o rozpoznanie filmu

Karol Y wrote:
Nie wątpię. Po prostu mnie strasznie zaciekawił, wtedy kiedy oglądałem
  go pierwszy raz, aĹĽ tu nagle...kazano iść spać ;-)
Teraz obejrzę go do końca.

ROTFL, oglądaj od momentu, w którym przerwałeś ;)

Pro¶ba o rozpoznanie filmu