Prosba o spojrzenie na aukcje

Data: 2012-03-29 20:14:07
Autor: Plissken
Prosba o spojrzenie na aukcje
Szanowni koledzy,

chcę kupić taką używaną kozę:

http://tinyurl.com/cbrtkfo

Zdjęcia bardzo ładne. Nie pasuje mi, że na taki stan wizualny, opony się
prawie skończyły. Nie wiem też czy cena koszerna, można trochę stargować. Może bardziej doświadczeni koledzy pomogą? Może jest ktoś blisko tego
handlarza i mógłby osobiście rzucić okiem na rower? A może handlarz znany jest
na tej grupie? Proszę o pomoc.

Plissken

Data: 2012-03-30 16:03:19
Autor: Jacek

Użytkownik " Plissken" <plissken79@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl2fqf$ek5$1inews.gazeta.pl...
Szanowni koledzy,

chcę kupić taką używaną kozę:

w tytule aukcji XT a z tej grupy najtanszy komponent przednia przerzutka ?

na forum cyklokarpat jest takie ogloszenie
mysle ze sprzedawca nei bedzie mial mi za zle ze tu zamieszczam

""Sprzedam rower MTB.
rower na sztywnej ramie uzywany ale w stanie idealnym.

Rama. author vision 2004 czerwona rozmiar 17 cali koła 26
amor przód. - sid team
Klamkomanetki - xt
korba- Xt
przeżutka przód - xt
przeżutka tył xtr- ciag normalny
kaseta - xt

reszte osprzetu do wgladu. na miejscu.

nie interesuje mnie sprzedaż czesci osobno. sprzedaje cały rower.
Na zyczenie dorzucam kask, ubrania oraz buty. czyli cały sprzet

cena 1500 zł do uzgodnienia.

KOntak tylko na email ziomalkris@gmail.com
rower do ogladniecia w manasterzu. gm jawornik polski.

Data: 2012-03-31 16:31:12
Autor: Akarm
Użytkownik "Jacek" <jac_ekNospaaam@Nospaamprometeusze.pl> napisał w wiadomości news:jl4eea$rur$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kupowanie od matoła to zawsze ryzyko. Taki niedorozwinięty (a może tylko nieuk i leń, co na jedno wychodzi) może narobić kłopotów...

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Prosba o spojrzenie na aukcje