Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu

Data: 2012-03-26 15:07:31
Autor: Lewis
Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu
W dniu 2012-03-26 09:39, gregor pisze:
Witam

Dzisiaj mam zamiar wyruszyć do Elbląga ok 350 km wolałbym nie jechać na
pusto więc być może na grupie jest jakiś antypicownik i za dobrą flaszkę
ew. za jakąś opłatę będzie w stanie sprawdzić auto

http://moto.allegro.pl/octavia-1-9tdi-klima-serwisowana-z-niemiec-idealna-i2204212507.html

Skąd jedziesz po to auto? Jak podlaskie to mogę się z Tobą przejechać.
Poszukaj w Elblągu jakiegoś magika który może przyjechać z kompem i dobrze zdiagnozować. Najlepiej odwiedź jakieś forum Octavii czy coś w tym stylu i zapytaj o kogoś takiego w okolicy.

Na zdjęciach nie wygląda na jakiś bardzo eksploatowany ale wiadomo jak to u handlarzy bywa. Wymiana kierownicy gałki i nakładek dużo nie kosztuje a dobrego zdjęcia fotela kierowcy nie ma.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-03-26 15:09:55
Autor: gregor
W dniu 2012-03-26 15:07, Lewis pisze:
[...]

Białystok dzisiaj wyjazd pisz na mejla to podam swój nr tel. i się dogadamy, fachowców nigdy nie zabraknie :)

gregor

Data: 2012-03-26 15:42:40
Autor: Lewis
W dniu 2012-03-26 15:09, gregor pisze:

Białystok dzisiaj wyjazd pisz na mejla to podam swój nr tel. i się
dogadamy, fachowców nigdy nie zabraknie :)

gregor

Pisałem na maila ale coś się nie odzywasz.

Z mojego adresu usuń to co w nawiasach kwadratowych.
Ewentualnie w linku poniżej na stronie "o mnie" jest nr telefonu.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-03-27 20:23:26
Autor: gregor
W dniu 2012-03-26 15:42, Lewis pisze:

Z mojego adresu usuń to co w nawiasach kwadratowych.
Ewentualnie w linku poniżej na stronie "o mnie" jest nr telefonu.

Sory Lewis chciałem cię zabrać ale kierowca był umówiony z laską z olsztyna i tam u niej nocowaliśmy tak więc pewnie temu nie chciał byś jechał ja byłem jak najbardziej za ...

gregor

Data: 2012-03-28 00:13:58
Autor: Lewis
W dniu 2012-03-27 20:23, gregor pisze:
[...]