Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.

Data: 2015-07-09 08:02:47
Autor: Pablo Eldiablo
Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
W dniu wtorek, 7 lipca 2015 08:20:47 UTC+2 użytkownik WW napisał:
Witam

Mam prośbę o sugestie na temat wyboru modelu samochodu.
Założenie eksploatacyjne - wygodna podróż 4 dorosłych osób i dużego oraz ciężkiego bagażu.

Dużego, to znaczy znacznie przekraczającego możliwości bagażnika SUW-a, np. Tuareg.
To zastanawiające, ale wszystkie SUW-y mają małe bagażniki. Posiadane kombi też nie daje rady.
Spróbowałem Amaroka, paka wielka, siedzenia wygodne, ale niestety tylko przednie.  Drugi rząd siedzeń to porażka. Można tam dowozić robotników na pobliska budowę. Jednak nikt nie zasłużył na siedzenie na nim przez 1500 km.
Miejsca na wymianę na wygodne fotele też nie za wiele - sprawdzam właśnie taką możliwość w firmach tapicerskich.

Czy istnieje samochód pozbawiony tej wady?
Furgonetka odpada z innych powodów.

Poza eksploatacją wyjazdową, to ma być samochód do niezbyt częstego użytkowania, tak ok. 6 - 8 tyś kilometrów w roku a więc nie za wiele.

Pozdrawiam
WW

Na codzień jeżdżę L200, żona eurovanem (C8) - myślę, że oba by spełniły kryteria przestrzeni. C8 jest dużo wygodniejszy na trasy, każdy fotel z siedmiu ma osobne regulacje, można je wpinać w różnych miejscach podłogi i odwracać, co daje spore możliwości aranżacji wnętrza. Po wypięciu dwóch ostatnich foteli przestrzeń bagażowa jest całkiem spora.

L200 to rama, 4x4 i resory piórowe z tyłu - prawie tona ładowności, a da się spokojnie załadować więcej ;-) Moim zdaniem komfort w kabinie jest przyzwoity, a jak na samochód użytkowy - ponad standard. Tylną kanapę na pewno da się zastąpić osobnymi fotelami, ja w miejsce kanapy (podwójna kabina vs. przepisy VAT) zrobiłem skrzynię.

Data: 2015-07-09 17:38:31
Autor: WW
W dniu 2015-07-09 o 17:02, Pablo Eldiablo pisze:

Na codzień jeżdżę L200, żona eurovanem (C8) -[...]

Jak pisałem już w innym poście, L200 został natychmiast przez żonę skreślony za wygląd.
A jak wiesz, "życzenie kobiety jest wolą boga".  :-P

C8 ma prześwit jak mój Passat, a ten nie dojeżdża tam, gdzie bym chciał.
Dlatego pożądliwie patrze na pikapy, bo mają znacznie większy prześwit.

Dzięki i pozdrawiam
WW

Data: 2015-07-09 18:14:42
Autor: Cavallino

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mnm4hv$556$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A może nowy pickup na bazie Dustera?
Z tyłu miejsca tyle co w sporym kompakcie i podobny poziom wygody.
Plus paka.

Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.