Prośba o weryfikację informacji o Naszej Klasie

Data: 2011-01-29 08:48:20
Autor: WOJO
Prośba o weryfikację informacji o Naszej Klasie
Witam !
Wczoraj przypadkowo w rozmowie z policjantem wyszło, że Nasza Klasa każe sobie płacić za udostępnienie danych o koncie użytym w przestępstwie.
Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie tej informacji.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-01-29 01:52:08
Autor: witek
On 1/29/2011 1:48 AM, WOJO wrote:
[...]

a ten policjant to ile miał w czubie?

Data: 2011-01-29 11:08:12
Autor: WOJO
Prośba o weryfikację informacji o Naszej Klasie
a ten policjant to ile miał w czubie?

Nie wiem, był w ubraniu :)
WOJO

Data: 2011-01-29 11:32:42
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ii0gvq$nhn$1inews.gazeta.pl...
On 1/29/2011 1:48 AM, WOJO wrote:
[...]

Czemu? Zgodnie z ustawą należność im przysługuje, bo przecież to są jakieś tam koszty dla nich. Nie jestem w stanie potwierdzić ani zaprzeczyć tej informacji, aczkolwiek nie słyszałem by kiedykolwiek rządali opłaty, co nie zmienia faktu, że może ktoś od nich zarządał jakiejś dużej ilości danych i skorzystali z uprawnień.

Data: 2011-01-29 09:04:42
Autor: witek
On 1/29/2011 1:48 AM, WOJO wrote:
[...]

  to co najwyzej należność im przysługuje, a nie że nasza klasa sobie żąda.  Bo żądać to sobie mogą.

Data: 2011-01-29 18:52:11
Autor: Robert Tomasik
On 1/29/2011 1:48 AM, WOJO wrote:
[...]

Możesz rozjaśnić Twą wypowiedź? Bo nie do końca Cię rozumiem.

Data: 2011-01-29 15:39:42
Autor: witek
On 1/29/2011 1:48 AM, WOJO wrote:
[...]

idz do sadu i zazadaj zwrotu kosztow dojazdu taksowka. Dostaniesz 2 zl, bo tyle ci przysluguje za bilet autobusowy.

Data: 2011-01-29 22:53:47
Autor: Robert Tomasik
On 1/29/2011 1:48 AM, WOJO wrote:
[...]

Czasem i taksówkę się da rozliczyć, tym nie mniej co do ogólnych zasad, to masz rację.

Data: 2011-01-29 16:30:17
Autor: witek
On 1/29/2011 1:48 AM, WOJO wrote:
[...]

czyli jesli dostaja kase to tylko dlatego, ze tak przeiwduja przepisy, a nie dlatego ze nk sobie zazadala.

Data: 2011-01-29 23:39:59
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ii24ea$iea$6inews.gazeta.pl...
[...]

Jakby nie żądała, to by nie wypłacili :-) więc nie tylko dlatego.

Data: 2011-01-29 12:52:54
Autor: Nostradamus
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii0qea$o5c$1@inews.gazeta.pl...

Czemu? Zgodnie z ustawą należność im przysługuje, bo przecież to są jakieś
tam koszty dla nich.

Dokładnie.

kiedykolwiek rządali ,zarządał

Nie rób wstydu. Żądam wyjaśnień ;)

Data: 2011-01-29 12:56:32
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ii0v2e$f42$1opal.icpnet.pl...

kiedykolwiek rządali ,zarządał
Nie rób wstydu. Żądam wyjaśnień ;)

Program pocztowy Visty nie sprawdza pisowni, a ja zawszze miałem z tym problem. Mniejszy, gdy piszę ręcznie, większy, gdy na komputerze, bo pisze dużo i póxniej tego nie czytam przed wysłaniem. AL postaram się poprawić.

Data: 2011-01-29 15:10:58
Autor: Olgierd
On Sat, 29 Jan 2011 11:32:42 +0100, Robert Tomasik wrote:

Czemu? Zgodnie z ustawą należność im przysługuje, bo przecież to są
jakieś tam koszty dla nich.

Zgodnie z jaką ustawą? Bo zgodnie z PT nawet operator telekomunikacyjny inwigiluje swoich klientów na rzecz służb za darmo.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-29 17:18:09
Autor: 666
Prosba
Dopiero co czytałem, ze policji i prokuratur nie stać na opłaty za bilingi, więc coś musi być na rzeczy w pytaniu.

Data: 2011-01-31 01:16:00
Autor: Feromon
ProÂśba o weryfikacjĂŞ informacji o Naszej Klasie

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2011.01.29.15.10.57rudak.org...
[...]

Dostarczyciel internetu tak, ale administrator nk co ma z tym wspĂłlnego?

Feromon

Data: 2011-01-31 01:13:54
Autor: Feromon

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:ii0gns$sj3$1node1.news.atman.pl...
[...]

To nie używaj konta na NK do przestępstw i nie zapłacisz :))
A za udostepnienie danych o przestępstwie należy się opłata.
Kto ją zapłaci?

Feromon

Prośba o weryfikację informacji o Naszej Klasie