Prośba o wybór automatu

Data: 2009-09-23 08:41:14
Autor: Kuba
Prośba o wybór automatu
Cześć

Wybrałem sobie taki automat:

Na podobnym pływałem na kursie i mi pasuje, pływałem też na scubapro i
posejdonie
Potrzebuję opinii od użytkowników którzy znają i pływają na tym
automacie
Nurkowania rekreacyjne polskie wody do 20 metrów ciepłe do 40
Dodatkowo przemawiają do mnie prezenty i bezpłatny serwis automatu,
proszę o informację
ponieważ jestem w tej materii "lajkonikiem" jaki jest koszt serwisu
automatu czyli
I stopień, II stopień, oktopus i manometr - pełen, a ile kosztują do
niego same części ?

pozdrawiam

Kuba

Data: 2009-09-23 18:02:44
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
ponieważ jestem w tej materii "lajkonikiem" jaki jest koszt serwisu

Koło 100 PLN, ale bądz patrioto i oszczendzaj zlótówki i nie kupuj w polsce. W każdnym interetowym sklepie w raihu kupisz o połowę taniej np w http://www.ts-heinemann.com/

kolina

Data: 2009-09-23 16:52:35
Autor: Pszemol
Prośba o wybór automatu
"TBK" <tbk_software@yaho.com> wrote in message news:h9dgre$b65$1news.onet.pl...
[...]

Szukałem tam szybki plastikowej do Aeris Elite T3 i nie mają...
Regulatory marki Sherwood - nie mają.
Kamizelki BCD marki Scuba Pro - jedna sztuka...
Lipa nie sklep ;-) Odwiedziłbym http://www.leisurepro.com/

Data: 2009-09-24 08:49:29
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
Lipa nie sklep ;-) Odwiedziłbym http://www.leisurepro.com/

ten niemiecki sklep jak kilak innych wpecjalizuje się w wybranych producentach/liniach i nie twioerdzi że ma wszystko. Z doświadczenia wiem że daltego majo niskie ceny.
Dawanie alternatywy w US jest śmieszne bo: są klopoty z akceptacjo polskich kart, przesyłka kosztuje więcej, a w polsce trza oclić i zaplacić 22% VAT.

kolina

Data: 2009-09-24 08:09:16
Autor: Pszemol
Prośba o wybór automatu
"TBK" <tbk_software@yaho.com> wrote in message news:h9f4q4$puc$1news.onet.pl...
[...]

Niskie ceny są gdy są niskie marże i duża ilość sprzedaży.
Sprzedawca może iść w ilość przy małych marżach albo
podkręcać marże i wtedy spada ilość sprzedaży...

LeisurePro też ma niskie ceny a ma praktycznie wszystko.

Dawanie alternatywy w US jest śmieszne bo: są klopoty
z akceptacjo polskich kart,

Jakich kart? Chodzi o karty bankowe?
Jak masz takie kłopoty to pogadaj ze swoim bankiem
albo zmień bank bo Twój jest do kitu jesli Twoja karta
nie jest ważna na całym świecie - ma być, bo visa czy
mastercard to organizacje o zasięgu światowym.
Jeśli Twoja karta nie ma zasięgu światowego to znaczy
że Twój bank Cię robi w konia.

przesyłka kosztuje więcej, a w polsce trza oclić i zaplacić 22% VAT.

Jeśli jednak mimo wszystko wyjdzie taniej niż u polskiego
sprzedawcy to nie widzę problemu, a Ty? I wolę mieć
alternatywę amerykańską niż być skazanym na znikomy
wybór marek i modeli u tego szwabskiego handlarzyka.

Data: 2009-09-24 06:25:30
Autor: Kuba
Prośba o wybór automatu

No cóż

Dziękuje wam "za pomoc" , pytam o konkretny automat a nie o sklepy
internetowe, gdyby choć w podanych sklepach było to o co pytam to
zrozumiałbym wasze posty - ponawiam zatem pytanie o automat pod tym
linkiem

Zestaw za 1000 złotych, nowy z gwarancją i serwisem gratis + parę
rzeczy przemawiaja do mnie na tak
jednak chciałbym poznać opinie użytkowników i otrzymac odpowiedź ile
kosztuje serwis kompletnego automatu

czyli I stopień + II stopień + oktopus + manometr, interesującego mnie
zestawu i dla przykładu, apeksa lub scubapro

cena z częściami
cena samego serwisu

pozdrawiam

Kuba

Data: 2009-09-24 14:03:39
Autor: jacekplacek
Prośba o wybór automatu
Kuba <naostro@tlen.pl> napisał(a):

No c=F3=BF

Dzi=EAkuje wam "za pomoc" , pytam o konkretny automat a nie o sklepy
internetowe, gdyby cho=E6 w podanych sklepach by=B3o to o co pytam to
zrozumia=B3bym wasze posty - ponawiam zatem pytanie o automat pod tym
linkiem

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=3D750519389

Zestaw za 1000 z=B3otych, nowy z gwarancj=B1 i serwisem gratis + par=EA
rzeczy przemawiaja do mnie na tak
jednak chcia=B3bym pozna=E6 opinie u=BFytkownik=F3w i otrzymac odpowied=BC =
ile
kosztuje serwis kompletnego automatu

czyli I stopie=F1 + II stopie=F1 + oktopus + manometr, interesuj=B1cego mni=
zestawu i dla przyk=B3adu, apeksa lub scubapro

cena z cz=EA=B6ciami
cena samego serwisu

A ja nie mogę się doczekać, aż do tematu dorwie się Rysio. Poznasz historię: od muchomorka do zaawansowanych zaworów firmy Draeger, podstawy dekompresji wyższej w kontekście obiegów zamkniętych i wiele innych niezbędnych informacji
(głównie o osobach które Smok zna i lubi, osobach których nie zna i nie lubi oraz o pośrednich statusach). Na Twoje pytanie, odpowie telefonicznie dowolny serwis automatów(Technika Podwodna, Piórewicz, DiveZone i wiele innych)

Data: 2009-09-26 08:39:57
Autor:
Prośba o wybór automatu
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
(głównie o osobach które Smok zna i lubi, osobach których nie zna i nie lubi oraz o pośrednich statusach). Na Twoje pytanie, odpowie telefonicznie dowolny serwis automatów(Technika Podwodna, Piórewicz, DiveZone i wiele innych)

"jacekplacek" sprawdź czy jesteś mężczyzną bo plotkujesz i pleciesz jak baba.

pozdrawiam rc

Data: 2009-09-26 11:25:41
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
"jacekplacek" sprawdź czy jesteś mężczyzną bo plotkujesz i pleciesz jak baba.

pozdrawiam rc

oho, przy was baby kolina to małe spierdalaj

jk

Data: 2009-09-28 08:29:17
Autor: Pszemol
Prośba o wybór automatu
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h9kk0t$84s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ależ on ma świętą rację! Jesteś chyba jedyną osobą na tej grupie która
nie potrafi skupić się na omawianym temacie i plecie mnóstwo rzeczy,
być może prawdziwych i potrzebnych, ale zupełnie w danym momencie
nie na temat. Masz wręcz słowotok - niekontrolowany wylew słów nie na temat.

Data: 2009-10-14 11:19:47
Autor: Kuba
Prośba o wybór automatu
No cóż, dziękuje wszystkim za wpisy jednak nikt nie potrafił mi
udzielić prostej odpowiedzi na chociażby jedno zadane pytanie,
odpowiedzi typu weź ten bo ja na takim pływam jakoś do mnie nie
przemówiły, przemówiły natomiast testy które udało mi się uzyskac od
dystrybutora a także testy innych automatów zamieszczone w
internecie , suma sumarum wybrałem inny model ale zdecydowałem się na
Scubatecha , przekonała mnie głównie rzeczowość i konkretnośc
odpowiedzi na zadawane pytania, zamówiłem, dostałem miałem okazję już
go wypróbować w ubiegły weekend, podczas nurkowania partnerowi zamarzł
jego automat na głębokości 16 metrów i nie był to Scuabtek :) mój
spisywał się bez zarzutu na chwilę obecną jestem zadowolony , ktos
zarzucił mi że uprawiam kryptoreklamę - mam to w dupie - chodziło mi
tylko o kilka odpowiedzi na konkretne pytania wśród "braci" nurkowej ,
oprócz nurkowania namiętnie uprawiam wspinaczkę i muszę przyznać nie
bez żalu że "brać" nurkowa nie dorasta im do pięt - nie wiem skąd się
to bierze , każdy przeciez kiedyś zaczynał tę wspaniałą przygodę i był
laikiem, pytał i oczekiwał pomocy, tu natomiast w mojej ocenie
większość to nadęte bufony im więcej jadu tym lepiej - kończąc, więcej
dystansu do samego siebie życzę Wam - nurkowie

Kuba

Data: 2009-10-15 07:11:08
Autor:
Prośba o wybór automatu
Kuba <naostro@tlen.pl> napisał(a):
- chodzi=B3o m=
tylko o kilka odpowiedzi na konkretne pytania w=B6r=F3d "braci" nurkowej ,
opr=F3cz nurkowania nami=EAtnie uprawiam wspinaczk=EA i musz=EA przyzna=E6 =
nie
bez =BFalu =BFe "bra=E6" nurkowa nie dorasta im do pi=EAt - nie wiem sk=B1d=
 si=EA
to bierze , ka=BFdy przeciez kiedy=B6 zaczyna=B3 t=EA wspania=B3=B1 przygod=
=EA i by=B3
laikiem, pyta=B3 i oczekiwa=B3 pomocy, tu natomiast w mojej ocenie
wi=EAkszo=B6=E6 to nad=EAte bufony im wi=EAcej jadu tym lepiej - ko=F1cz=B1=
c, wi=EAcej
dystansu do samego siebie =BFycz=EA Wam - nurkowie

Bredzisz jak byś odpadł i dupą strzelił o skały, przed napięciem liny
asekuracyjnej.
W pobocznych wątkach padały informacje, wybór AO to dosyć ważna decyzja.
Podobna do decyzji czy bierzemy młotek z OBI czy od "Kazia Mordercy" czy
Salewa. Dlatego trudno podać prostą odpowiedź. pozdrawiam rc

Data: 2009-09-24 13:54:18
Autor: jacekplacek
Prośba o wybór automatu
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
I wolę mieć alternatywę amerykańską niż być skazanym na znikomy
wybór marek i modeli u tego szwabskiego handlarzyka.
Daruj sobie, te nazistowskie teksty. Kolina i tak nie zrozumie.

Data: 2009-09-24 17:44:09
Autor: Paweł Kaczmarski
Prośba o wybór automatu
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h9f9fc.1a8.0poczta.onet.pl...

Jeśli jednak mimo wszystko wyjdzie taniej niż u polskiego
sprzedawcy to nie widzę problemu, a Ty? I wolę mieć
alternatywę amerykańską niż być skazanym na znikomy
wybór marek i modeli u tego szwabskiego handlarzyka.

Mimo wszystko wyjdzie drożej.
Najpierw sam policz a dopiero potem stosuje epitety poziomu "dziadka z Wehrmachtu"

Paweł

Data: 2009-09-24 13:21:15
Autor: Pszemol
Prośba o wybór automatu
"Pawel Kaczmarski" <pmk@niespamtylkopost.pl> wrote in message news:h9g4nt$sk6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

:-)) Widzę, że nie lubicie przymiotnika "szwabski"?
Przecież ja mówię o mieszkańcu regionu Swabia ;-)

Ale sprawdziłem teraz mapę i widzę, że się pomyliłem.
Przepraszam - Wilhelmshaven nie jest w Szwabii tylko
na północnym wybrzeżu - moja pomyłka ;-)

Data: 2009-09-23 21:15:25
Autor: Lot
Prośba o wybór automatu

Spierdalaj kolina...

Data: 2009-09-24 18:05:18
Autor: Lukas
Prośba o wybór automatu

"Kuba" <naostro@tlen.pl> wrote in message news:00e7b03c-bd5d-4a3b-a8ac-4f13e7da3491l31g2000vbp.googlegroups.com...

Dodatkowo przemawiają do mnie prezenty i bezpłatny serwis automatu

Drogi Kubo,

Zrób tak - popatrz czego używają inni nurkowie i kup to czego używa większość. W razie czego będzie to łatwiej naprawić, znaleźć części zamienne itd. Serwis w Polsce to nie wszystko - co jeśli automat odmówi współpracy na drugim końcu świata? Automat może jest i dobry (nie wiem bo nie znam nikogo kto tego używa a kilkoro nurków znam:))ale mam poważne obawy że z serwisem w Egipcie, Indonezji czy gdzie tam sobie chcesz możesz mieć problem. Koszt serwisu to w większości koszt części...

PS. Dołozysz 2 stówy i masz Apeksa... kto kupuje tanio kupuje 2 razy ;)

Pozdrawiam,
Lukas

Data: 2009-09-25 07:30:30
Autor: Zakrzówek Kraken
Prośba o wybór automatu
Te automaty (pokazany przez ciebie na allegro) w zimnej wodzie mają jedną wadę - łatwo zamarzają.

Kup Maresa, Apeksa lub Aqualunga.
Lepiej prosty model dobrej firmy niż lepszy słabszej.
Pamiętaj też o dostępności serwisu w Polsce i na świecie. Z tymi trzema firmami nie będziesz miał problemu.
Jeżeli nurkujesz tylko w ciepłych wodach dodał bym też Scubapro (bardzo dobre automaty) ale w zimnej wodzie zamarzają.
Pokazany przez ciebie automat to scubatech czyli no-name firmy która sprzedaje sprowadzane z azji bardzo fajne rzeczy ale akurat automaty jeszcze muszą zapracować na swoją markę.

Pozdrawiam

MSC

Data: 2009-09-25 08:13:09
Autor: info
Prośba o wybór automatu
osbiscie polecam LEGENDA SUPREME LX ACD. uważam że jest to obecnie najlepszy automat do nurania na rynku, bardzo dobry serwis i mozna go mieć w rozsądnej cenie. nie polecam apexa czy maresa. zaznaczam ze jest to moje zdanie.
nie polecam apexa. problem z serwisem.
mariusz

Data: 2009-09-25 08:31:12
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
nie polecam apexa. problem z serwisem.

po pierwsze pisz pod postem.

Nasz klub cały standaryzuje się na apexie i nie mamy problemu z serisem, a jeszcze żaden nie zamarzł

jk

Data: 2009-09-25 20:12:05
Autor: Włodzimierz Kołacz
Prośba o wybór automatu

Użytkownik "TBK" <tbk_software@yaho.com> napisał w wiadomości news:h9ho3g$t98$1news.onet.pl...
nie polecam apexa. problem z serwisem.

po pierwsze pisz pod postem.

Nasz klub cały standaryzuje się na apexie i nie mamy problemu z serisem, a jeszcze żaden nie zamarzł

jk

Kałolina spieprzaj dziadu. A wiecie że to głupie jest także pilotem.

Data: 2009-10-06 08:48:00
Autor: Slv
Prośba o wybór automatu

nie polecam apexa. problem z serwisem.
mariusz

Ja natomiast używam Apeksa i zdecydowanie mogę polecić. O Apexie niczego nie wiem. Może to nowa marka na rynku?

Data: 2009-09-25 10:35:41
Autor: tomq100
Prośba o wybór automatu
Dnia 2009-09-25 07:30, Użytkownik Zakrzówek Kraken napisał:
[...]

Dorzuciłbym chyba jeden z najlepszych automatów na świecie Scubapro MK25/S600.

Data: 2009-09-25 02:51:28
Autor: Mich777
Prośba o wybór automatu
Witam

Moja opinia na temat automatów: Posejdon,  Apex, Scubapro oczywiście
odpowiednie modele typu: XTX 200 czy S600 to górna półka i są bardzo
dobre. Wszystko od tego czym lubisz jeździć maluchem czy mercem,
uważam że te u góry to merce. Wszystkich których znam nurkowali lub
nurkują na tych wymienionych wyżej. Ja osobiście nurkuję na Scubapro
S600, był ze mną pod lodem, na wrakach Bałtyku i w wielu innych
miejscach uważam że to był z mojej strony dobry wybór - ja polecam,
zrobisz jak uważam.

Data: 2009-09-25 08:42:36
Autor: info
Prośba o wybór automatu
wydaje mi się że jest reklama tego sklepu. gośc zaczyna handlowac na allegro ma 4 komenty więc sprawa jasna. moge sięmylic ale...
m.

Data: 2009-09-25 08:47:02
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
wydaje mi się że jest reklama tego sklepu. gośc zaczyna handlowac na allegro

no niewem.
Post jest z Warszawy a sklep z Bydgoszczy to musiał sobie zadać trochę trudu.
Ale przez tą kolinę tracę czujnść

jk

Data: 2009-09-25 16:07:35
Autor: info
Prośba o wybór automatu
może i tak. ja też juz aczynam miec jakies omamy. starch lodówke otworzyć, żeby koline ni ewyskoczyła ;)
mariusz

Data: 2009-09-25 16:54:56
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
żeby koline ni ewyskoczyła ;)

dlatego ja nawet swoich kursantów ucze: buddy check i dodatkowo sprawdz NTTP posting

jk

Data: 2009-10-15 08:20:12
Autor: nuroslaw
Prośba o wybór automatu
> [...]
mariusz

> Post jest z Warszawy a sklep z Bydgoszczy to musiał sobie zadać trochę > trudu.
a wystarczyło:

nie gadamy, nurkujemy ......  i kolina już nie straszna

--

Prośba o wybór automatu