Prośba o wybór automatu

Data: 2009-09-24 18:05:18
Autor: Lukas
Prośba o wybór automatu

"Kuba" <naostro@tlen.pl> wrote in message news:00e7b03c-bd5d-4a3b-a8ac-4f13e7da3491l31g2000vbp.googlegroups.com...

Dodatkowo przemawiają do mnie prezenty i bezpłatny serwis automatu

Drogi Kubo,

Zrób tak - popatrz czego używają inni nurkowie i kup to czego używa większość. W razie czego będzie to łatwiej naprawić, znaleźć części zamienne itd. Serwis w Polsce to nie wszystko - co jeśli automat odmówi współpracy na drugim końcu świata? Automat może jest i dobry (nie wiem bo nie znam nikogo kto tego używa a kilkoro nurków znam:))ale mam poważne obawy że z serwisem w Egipcie, Indonezji czy gdzie tam sobie chcesz możesz mieć problem. Koszt serwisu to w większości koszt części...

PS. Dołozysz 2 stówy i masz Apeksa... kto kupuje tanio kupuje 2 razy ;)

Pozdrawiam,
Lukas

Prośba o wybór automatu