Prośba o wybór automatu

Data: 2009-09-25 07:30:30
Autor: Zakrzówek Kraken
Prośba o wybór automatu
Te automaty (pokazany przez ciebie na allegro) w zimnej wodzie mają jedną wadę - łatwo zamarzają.

Kup Maresa, Apeksa lub Aqualunga.
Lepiej prosty model dobrej firmy niż lepszy słabszej.
Pamiętaj też o dostępności serwisu w Polsce i na świecie. Z tymi trzema firmami nie będziesz miał problemu.
Jeżeli nurkujesz tylko w ciepłych wodach dodał bym też Scubapro (bardzo dobre automaty) ale w zimnej wodzie zamarzają.
Pokazany przez ciebie automat to scubatech czyli no-name firmy która sprzedaje sprowadzane z azji bardzo fajne rzeczy ale akurat automaty jeszcze muszą zapracować na swoją markę.

Pozdrawiam

MSC

Data: 2009-09-25 08:13:09
Autor: info
Prośba o wybór automatu
osbiscie polecam LEGENDA SUPREME LX ACD. uważam że jest to obecnie najlepszy automat do nurania na rynku, bardzo dobry serwis i mozna go mieć w rozsądnej cenie. nie polecam apexa czy maresa. zaznaczam ze jest to moje zdanie.
nie polecam apexa. problem z serwisem.
mariusz

Data: 2009-09-25 08:31:12
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
nie polecam apexa. problem z serwisem.

po pierwsze pisz pod postem.

Nasz klub cały standaryzuje się na apexie i nie mamy problemu z serisem, a jeszcze żaden nie zamarzł

jk

Data: 2009-09-25 20:12:05
Autor: Włodzimierz Kołacz
Prośba o wybór automatu

Użytkownik "TBK" <tbk_software@yaho.com> napisał w wiadomości news:h9ho3g$t98$1news.onet.pl...
nie polecam apexa. problem z serwisem.

po pierwsze pisz pod postem.

Nasz klub cały standaryzuje się na apexie i nie mamy problemu z serisem, a jeszcze żaden nie zamarzł

jk

Kałolina spieprzaj dziadu. A wiecie że to głupie jest także pilotem.

Data: 2009-10-06 08:48:00
Autor: Slv
Prośba o wybór automatu

nie polecam apexa. problem z serwisem.
mariusz

Ja natomiast używam Apeksa i zdecydowanie mogę polecić. O Apexie niczego nie wiem. Może to nowa marka na rynku?

Data: 2009-09-25 10:35:41
Autor: tomq100
Prośba o wybór automatu
Dnia 2009-09-25 07:30, Użytkownik Zakrzówek Kraken napisał:
[...]

Dorzuciłbym chyba jeden z najlepszych automatów na świecie Scubapro MK25/S600.

Data: 2009-09-25 02:51:28
Autor: Mich777
Prośba o wybór automatu
Witam

Moja opinia na temat automatów: Posejdon,  Apex, Scubapro oczywiście
odpowiednie modele typu: XTX 200 czy S600 to górna półka i są bardzo
dobre. Wszystko od tego czym lubisz jeździć maluchem czy mercem,
uważam że te u góry to merce. Wszystkich których znam nurkowali lub
nurkują na tych wymienionych wyżej. Ja osobiście nurkuję na Scubapro
S600, był ze mną pod lodem, na wrakach Bałtyku i w wielu innych
miejscach uważam że to był z mojej strony dobry wybór - ja polecam,
zrobisz jak uważam.

Prośba o wybór automatu