Prośba o wybór automatu

Data: 2009-09-25 08:42:36
Autor: info
Prośba o wybór automatu
wydaje mi się że jest reklama tego sklepu. gośc zaczyna handlowac na allegro ma 4 komenty więc sprawa jasna. moge sięmylic ale...
m.

Cześć

Wybrałem sobie taki automat:

Na podobnym pływałem na kursie i mi pasuje, pływałem też na scubapro i
posejdonie
Potrzebuję opinii od użytkowników którzy znają i pływają na tym
automacie
Nurkowania rekreacyjne polskie wody do 20 metrów ciepłe do 40
Dodatkowo przemawiają do mnie prezenty i bezpłatny serwis automatu,
proszę o informację
ponieważ jestem w tej materii "lajkonikiem" jaki jest koszt serwisu
automatu czyli
I stopień, II stopień, oktopus i manometr - pełen, a ile kosztują do
niego same części ?

pozdrawiam

Kuba

Data: 2009-09-25 08:47:02
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
wydaje mi się że jest reklama tego sklepu. gośc zaczyna handlowac na allegro

no niewem.
Post jest z Warszawy a sklep z Bydgoszczy to musiał sobie zadać trochę trudu.
Ale przez tą kolinę tracę czujnść

jk

Data: 2009-09-25 16:07:35
Autor: info
Prośba o wybór automatu
może i tak. ja też juz aczynam miec jakies omamy. starch lodówke otworzyć, żeby koline ni ewyskoczyła ;)
mariusz

Data: 2009-09-25 16:54:56
Autor: TBK
Prośba o wybór automatu
żeby koline ni ewyskoczyła ;)

dlatego ja nawet swoich kursantów ucze: buddy check i dodatkowo sprawdz NTTP posting

jk

Data: 2009-10-15 08:20:12
Autor: nuroslaw
Prośba o wybór automatu
> [...]
mariusz

> Post jest z Warszawy a sklep z Bydgoszczy to musiał sobie zadać trochę > trudu.
a wystarczyło:

nie gadamy, nurkujemy ......  i kolina już nie straszna

--

Prośba o wybór automatu