Prosba o wycene

Data: 2010-04-30 01:32:24
Autor: Tatanka
Prosba o wycene
On 29 Kwi, 23:53, "kamilos" <kivlo...@op.pl> wrote:
Witajcie, chce się pozbyć mojego wehikułu i zastanawiam się ile za niego
krzyczeć żeby było jakiekolwiek zainteresowanie...

Link do zdjęć:http://picasaweb.google.pl/116478182623860983164/Male#

A tutaj jakiś nieskładny opis skrobnięty na poczekaniu:

"Scenic z instalacją gazową BRC jeszcze na gwarancji (do lutego 2011) -
spalanie gazu 8-9 l na 100 km. Środek samochodu zadbany i wypieszczony,
nigdy nie palono w środku. Jestem właścicielem pojazdu od kwietnia 2007
(przebieg 78 tys km). Wszystko poza wyglądem zewnętrznym było wymieniane lub
naprawiane na bieżąco. Olej (ELF 10W40 - wymieniany zawsze co 10-15 tys. km)
wraz z filtrami wymieniany był ostatnio przy przebiegu 148 000 km, dodatkowo
wymieniono cylinderek hamulcowy, łożysko prawego przedniego koła (SKF) i
klocki hamulcowe z przodu (Lucas). Przy przebiegu 149 000 km przeprowadzono
przegląd gwarancyjny instalacji gazowej i wymieniono filtr wielozaworu,
świece (NGK) i kable WN (Sentech). Kompletny rozrząd wymieniłem przy
przebiegu 108 tys. km. Samochód posiada mało zużyte opony letnie na
alufelgach i opony zimowe na felgach stalowych w stanie bardzo dobrym.

Z wad wymienić należy wgniecenia na masce i dachu powstałe wskutek
gradobicia (lakier pozostał nietknięty), postępującą korozję nadkoli i klapy
bagażnika - mam nadzieję, że widać wszystko na zdjęciach, niewielki odprysk
przedniej szyby (już z takim odpryskiem kupiłem ten samochód, nie
przeszkadza i nie powiększa się), pęknięty prawy błotnik, pękniętą atrapę po
prawej stronie (kolizja z zającem - skleiłem), wgniecenie w dolnej części
drzwi kierowcy, mało profesjonalna naprawa lakiernicza wgniecenia w prawych
tylnych drzwiach, pęknięty klosz tylnej lewej lampy, odprysk przedniego
prawego reflektora od uderzenia kamieniem (zabezpieczone silikonem). Od
gradobicia w 2007 przestałem inwestować w wygląd zewnętrzny auta a skupiłem
się na sprawności mechanicznej. Wg moich informacji poza uszkodzeniami
parkingowymi pojazd nie miał przeszłości wypadkowej.

Na chwilę obecną samochód nie wymaga wkładu finansowego i jeśli ktoś szuka
dużego, wygodnego a przy tym taniego w eksploatacji samochodu do jeżdżenia a
nie lansowania się przed sąsiadami to scenic będzie optymalnym rozwiązaniem.
"

Myślicie, że znajdzie się na to jakiś klient za powiedzmy 5500?

Pozdrawiam
KJ

Brzmi ladnie, sam bym wzial ;-) wiec badz dobrej mysli

Data: 2010-04-30 11:20:21
Autor: kamilos
Prosba o wycene

Użytkownik "Tatanka" <tatanka1981@wp.pl> napisał w wiadomości news:126827b2-6bfd-4825-bd5a-f375aac06050o11g2000yqj.googlegroups.com...

Brzmi ladnie, sam bym wzial ;-) wiec badz dobrej mysli

Wiesz, i tak nie ma możliwości żebym go sprzedał za tyle ile moim zdaniem jest wart (bo używanego samochodu o którym wiesz czego należy się spodziewać to ze świeczką szukać, poza tym wiadomo, jestem z nim związany emocjonalnie)... ale rynek rządzi się swoimi prawami i nic na to nie poradzimy ;)

Jeśli mieszkasz gdześ w pobliżu to zapraszam na jazdę próbną :P - szczegóły na kivlovus<wytnijto>@op.pl

Pozdrawiam
KJ

Prosba o wycene