Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF

Data: 2012-04-11 21:27:00
Autor: Przemysław Czaja
Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF

Użytkownik "Yogi(n)"

Czy ktoś mógłby mi w kilku zdaniach wyjaśnić na czym to polega

Przybywało mi kiedyś oleju w Nissanie Primera, tyle, że miała silnik benzynowy a przyczyną było zatankowanie etyliny pomieszanej z NAFTĄ ! To cholerstwo nie spalało się razem z benzyną a dzięki zdolności do penetracji ściekało po cylindrach do michy olejowej.
Na szczęście wymieniłem w porę olej i tylko raz zatankowałem na tej gównianej stacji.

Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF