Prosba o zeskanowanie testu Sunn Falcon DR 2006

Data: 2009-07-21 18:30:27
Autor: Przemek
Prosba o zeskanowanie testu Sunn Falcon DR 2006
Witam.

W 2006 roku kupiłem szose Sunn Falcon DR i miałem wypadek... ubiegam sie o odszkodowanie i potrzebuje jakiegos dowodu ile wtedy kosztowal... (nie mam rachunku).
Pamietam, że w kilku Magazynach Rowerowych w 2006 roku był test tego roweru. W kolejnych numerach zamieszczana była krótka relacja jak sprzęt spisuje sie z uplywem czasu. Mam te numery w domu ale niestety mam za daleko...
Jesli ktos pamieta i moglby mi zeskanowac strone z danymi (i najwazniejsze) z cena, jesli takak byla podana byłbym bardzo wdzięczny. Niestety nie pamietam, ktory byl to numer...

Moze w jakis innych pismach ktos ma dane tego roweru wraz z cena bylbym bardzo wdzieczny za skan.

Pozdrawiam,
Przemek
pi at list pl

Prosba o zeskanowanie testu Sunn Falcon DR 2006