Prosta przyczepka na zakupy w supermarkecie

Data: 2012-10-29 06:14:15
Autor: Łaku
Prosta przyczepka na zakupy w supermarkecie
Na rowerze często poruszam się z dzieckiem w foteliku. Z powodu tego fotelika nie używam sakw na bagażniku (kiedyś tam ładowałem zakupy).. Mam jedynie koszyk z przodu , ale ten często jest zajęty różnymi szpargałami dla dziecka.
Chcę czasem podjechać z dzieckiem do lokalnej biedronki i zrobić trochę większe zakupy. Nie mam przyczepki dla dziecka i chyba się nie zdecyduje bo w zasadzie turystyki rowerowej jako takiej nie uprawiam
W zasadzie przydałoby mi się coś ala przyczepa rowerowa bagażowa Burley Travoy, czyli taki wózek na zakupy mocowany z tyłu do roweru, który na miejscu umożliwia odpięcie od roweru, łatwe chodzenie z nim po sklepie, a następnie zapakunek zakupów przy kasie, a potem tylko szybki montaż do roweru i powrót do domu. Z racji fotelika w grę wchodzi tylko montaż do czegoś innego niż sztyca.
Burley Travoy byłby idealny gdyby nie to, że kosztuje 1500 zł ... a nie chce mi się wydawać tylu pieniędzy by robić zakupy w pobliskiej biedronce :)
Proszę więc o poradę: może znacie tańsze alternatywy, coś co się świetnie nadaje do szybkich zakupów w supermarkecie (mała szerokość, uchwyt na wysokości ręki, a nie ośki tylnego koła; prostota mechanizmu zaczepiania). Może po prostu macie doświadczenia z dostosowaniem takiego standardowego wózka zakupowego dla emerytów na potrzeby roweru (jak zapewnić połączenie z rowerem etc)?

PS. Znalazłem też coś takiego:
KAYOBA  Wózek na zakupy i do roweru
http://www.jula.pl/wozek-na-zakupy-ido-roweru-326043
Używał ktoś?

Pozdrawiam
Adam Łaczek

Data: 2012-10-29 06:23:44
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 14:14:15 UTC+1 użytkownik Łaku napisał:

PS. Znalazłem też coś takiego:
KAYOBA  Wózek na zakupy i do roweru
http://www.jula.pl/wozek-na-zakupy-ido-roweru-326043
Używał ktoś?

Ale to przecież do sztycy mocowane...

Data: 2012-10-29 07:05:48
Autor: rmikke
[...]

Ale to też na sztycę. Gdzieś w jednym miejscu jest sugestia, że można
zaczepić do bagażnika, ale sam producent na ten temat milczy.

O, to by Ci pasowało: http://u.42.pl/2JgO

Data: 2012-10-29 07:32:27
Autor: Łaku
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 15:05:48 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:

O, to by Ci pasowało: http://u.42.pl/2JgO

Albo to:
http://www.wicycle.com/cargo_speedy_shopper.php
Gdyby dało się zamontować do bagażnika
Adam

Data: 2012-10-29 20:17:23
Autor: Kret z domu
Prosta przyczepka na zakupy w supermarkecie
Albo to:
http://www.wicycle.com/cargo_speedy_shopper.php
Gdyby dało się zamontować do bagażnika
Adam

A co to za problem - tam mocowanie do sztycy jest na 4 śruby... kawałek odp blachy z 4 dziurami i załatwione :)

Przemek
www.kluchojady.waw.pl

Data: 2012-10-29 14:52:04
Autor: p0li
T->Dnia 2012-10-29 14:14:15 niejaki Łaku napisał:
[...]

znam - miałem w ręku - jak znajdę to podeślę linka

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2012-10-29 15:46:19
Autor: p0li
T->Dnia 2012-10-29 14:52:04 niejaki p0li napisał:
[...]

dobra mam

wchodzisz tu: http://www.andersen-shopper.de/en/products/shopper-collection/uebersicht-shopper-serien.html

i wybierasz sobie torbę ktora ci odpowiada kolorystycznie, konstrukcyjnie i
wagowo ponadto ma w ostatniej kolumnie znaczek że może być przyczepiona do
roweru (wszystkie royal i komfort)

następnie wchodzisz tu: http://www.andersen-shopper.de/de/produktangebot/bike-und-easy/shopper-angehaengt-kupplungen/shopperangehaengt.html

i patrzysz czy takie mocowanie ci odpowiada jeśli punkt 1 i 2 spełniają twoje wymagania to albo:

- szukasz w zakładce retailer jakiegoś najbliższego sklepu - piszesz do mnie na priv - ja się do nich w wolnej chwili przejade i
zobaczę czy uda mi się kupić bezpośrednio u producenta

Data: 2012-10-31 16:43:58
Autor: Marcin Jan
W dniu 2012-10-29 14:14, Łaku pisze:
[...]

moje pytanie brzmi jak długo będziesz jeszcze woził dzieciaka w foteliku? Jaki długi dystans masz do pokonania, bo może warto kupić drążek holowniczy do rowerka od dzieciaka: cena 200-300 pln zależy od producenta.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2012-11-04 21:14:59
Autor: Szuwarek
Łaku pisze:
[...]

W podobnej sytuacji kupiłem uchwyty do sakw mocowane do widelca. Trochę ciężej się kieruje, ale jak na zakupy to pewnie wystarcza - koszt poniżej 100 zł komplet.
Pozdrawiam Szuwarek

Prosta przyczepka na zakupy w supermarkecie