Prosta trasa Kraków-Warszawa

Data: 2012-07-11 00:12:57
Autor: Michał Pysz
Prosta trasa Kraków-Warszawa
Potrzebuję dojechać z Krakowa do Warszawy.

Trasa powinna być możliwie:
- krótka
- płaska
- bezpieczna

Priorytet generalnie zgodny z kolejnością na liście.
Będę jechał: za dnia (start skoro świt), bez noclegu, z umiarkowanym bagażem (nie więcej niż 15kg w sakwach), na kołach 28" i 28mm, w weekend.

Przeglądając historię pl.rec.rowery wyszło mi, że ludzie tak proponują:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tlrnmtyzaowpozwv

Ewentualnie mogę zrobić nocleg (czyli sobota+niedziela) i potraktować przejazd nie użytkowo a troszkę turystycznie. Wtedy trasę mogę wydłużyć do np. 400km.

Uwagi do proponowanego tracka lub ewentualnej wersji 2 dniowej mile widziane.

mp.

Data: 2012-07-10 15:39:27
Autor: rmikke
On Wednesday, July 11, 2012 12:12:57 AM UTC+2, Michał Pysz wrote:
[...]

Mogę potwierdzić, że od Nowego Miasta do Piaseczna to jest świetna droga na rower. Natomiast od Piaseczna... Zależy, gdzie w WAW chcesz wylądować,
ale jazdy Puławską bym raczej unikał.

Data: 2012-07-11 00:51:01
Autor: Michał Pysz
W dniu 2012-07-11 00:39, rmikke pisze:
[...]

Chcę trafić tam gdzie chorągiewka, czyli na końcu Banacha (przy parku).
Ta Puławska to kilka km wiec to chyba nie problem. Zresztą w niedzielę nie powinno być wielkiego ruchu.

Pozatym to będzie końcówka i raczej nie będę miał już siły by kluczyć bocznymi (na mapie nie widzę nic rozsądnego równoległego).

mp.

Data: 2012-07-11 04:26:04
Autor: rmikke
On Wednesday, July 11, 2012 12:51:01 AM UTC+2, Michał Pysz wrote:

> [...]

Pozatym to będzie końcówka i raczej nie będę miał już siły by kluczyć bocznymi (na mapie nie widzę nic rozsądnego równoległego).

A, to spoko. W rej sytuacji jedynąalternatywą jest wjazd Al. Krakowską, wcale nie lepszy. Między nimi nie przejedziesz, bo lotnisko. Jedź Puławską.

Data: 2012-07-11 14:34:34
Autor: Michał Pysz
Prosta trasa Kraków-Warszawa

A, to spoko. W rej sytuacji jedynąalternatywą jest wjazd Al. Krakowską, wcale nie lepszy. Między nimi nie przejedziesz, bo lotnisko. Jedź Puławską.
ok, dzięki.

m.

Data: 2012-07-11 08:38:24
Autor: rmikke
On Wednesday, July 11, 2012 2:34:34 PM UTC+2, Michał Pysz wrote:
> A, to spoko. W rej sytuacji jedyn�alternatyw� jest wjazd Al. Krakowsk�, wcale nie lepszy. Mi�dzy nimi nie przejedziesz, bo lotnisko. Jed� Pu�awsk�.
ok, dzi�ki.

Z tym, że na koniec, zamiast jechać Niepodległości, odbiłbym w lewo w Rzymowskiego i Wołoską dojechał do Pola Mokotowskiego. Na końcu Wołoskiej nie skręcać w Batorego, tylko przez parking przebić się do DDR przez Pole.

Data: 2012-07-11 12:42:18
Autor: mocniak
[...]

Niby z jakiego powodu? Prawy pas ma chyba z 5m szerokości, a jak ktoś jedzie 100km/h to dwa pasy dalej. Akurat jazdę Puławską bardzo lubię.

--
Mocniak

Data: 2012-07-11 04:28:07
Autor: rmikke
On Wednesday, July 11, 2012 12:42:18 PM UTC+2, mocniak wrote:
> [...]

Niby z jakiego powodu? Prawy pas ma chyba z 5m szerokości, a jak ktoś jedzie 100km/h to dwa pasy dalej. Akurat jazdę Puławską bardzo lubię.

Jak będzie jechać w niedzielę wieczorem, to tam będzie tłum powracających i na tym prawym pasie mozna się spodziewać dwóch pasów.... ale nie widze lepszej trasy, biorąc pod uwagę punkt docelowy.

Data: 2012-07-11 00:17:38
Autor: Michał Pysz
Prosta trasa Kraków-Warszawa
Tak na szybko (bez zastanawiania którędy) trasa wzdłuż Wisły na dwa dni:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=wrvmlvdbwkdsbeks

mp.

Prosta trasa Kraków-Warszawa