Prostacki kurdupel znowu prowokuje i jątrzy.

Data: 2010-09-04 18:17:19
Autor: MH
Prostacki kurdupel znowu prowokuje i jątrzy.

Przytacza tutaj przykład, gdy poseł PO usiadł w restauracji sejmowej na miejscu parlamentarzysty PiS, mimo że wiedział, że miejsce jest zajęte. - To jest lekceważenie, chamstwo. To jest grupa ludzi nie wiem czy zdegenerowanych, bo nie wiem, czy byli kiedyś na poziomie - mówił prezes PiS.

=============

Zaś małemu krzesło zajebali ?!  HAŃBA !!

MH

Data: 2010-09-04 18:20:44
Autor: Jarek od kżyża
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000134.4c82710fnewsgate.onet.pl...

[...]

Ani taborecika nie dostawili!

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Prostacki kurdupel znowu prowokuje i jątrzy.