Prostacki kurdupel znowu prowokuje i jątrzy.

Data: 2010-09-05 10:01:11
Autor: [heÂŽsk]
Prostacki kurdupel znowu prowokuje i jątrzy.
On Sat, 4 Sep 2010 18:00:50 +0200, Jarek od kżyża <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

 [...]

Kłamca Kaczyński wyśmiany przez autentycznych świadków wydarzeń sierpnia 1980, zaczyna swoje gierki i kłamstwa od nowa. Żałosny karzeł nie może przeżyc, że jego kłamstwa zostały obnażone przez świadków, że kolejna intryga się nie powiodła. Nie mam grama sympatii do tego zakłamanego człowieczka, ale jest mi go po prostu, po ludzku żal. Mogę sobie wyobrazic jak ciężko się musi życ człowiekowi, który po raz kolejny chce swojemu bratu i sobie przypisac zasługi innych i po raz kolejny zostaje przyłapany na kłamstwie.

 mam nadzieje, ze pis pogoni go w koncu ze swoich szeregow!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Prostacki kurdupel znowu prowokuje i jątrzy.