Prostackie argumenty Awe ...

Data: 2009-10-02 20:58:43
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...
W wątku "8 miliardów złotych poszło się j........" zabrał głos cztery razy..
Jak narazie ...  W każdej wypowiedzi są tylko wulgaryzmy. To jest pisiorska siła
argumentacji...

MH

Data: 2009-10-02 21:13:35
Autor: matador
Prostackie argumenty Awe ...
MH pisze:
To jest pisiorska siła
argumentacji...

Jasne, twoja siła wyćwiczona na jednorękim.

matador

Data: 2009-10-02 21:15:35
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...
MH pisze:
> To jest pisiorska siła
> argumentacji...

Jasne, twoja siła wyćwiczona na jednorękim.

Cóż za kolejna siła argumentacji !!  Jestem pod wrażeniem !!  Tyś też pisior ??

MH

Data: 2009-10-02 21:17:52
Autor: raff
Prostackie argumenty Awe ...
[...]

Yhy, Piątek, MH zas zalewa robaka...

R.

Data: 2009-10-02 21:24:50
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...

> Cóż za kolejna siła argumentacji !!  Jestem pod wrażeniem !!  Tyś też pisior ??
> Yhy, Piątek, MH zas zalewa robaka...

Nie wiem co powiedzieć , zapewne adwersarz pijany... Argumentów mi brak , ale co
tam ?? ...

Ale w sumie dobry pomysł !! Jest Piątek , jutro nie mam "tematów" , idę
zaglądnąć do lodówki. Jak nie będzie nieczego mocniejszego , to skoczę z buta do
sklepiku.
I wtedy dopiero się zacznie !!!

MH

Data: 2009-10-02 21:26:23
Autor: matador
Prostackie argumenty Awe ...
MH pisze:

I wtedy dopiero się zacznie !!!

Nie strasz, nie strasz bo się zesrasz.

matador.

Data: 2009-10-02 23:19:37
Autor: Polok_prawdziwy
Prostackie argumenty Awe ...
matador wrote:

MH pisze:

I wtedy dopiero się zacznie !!!

Nie strasz, nie strasz bo się zesrasz.

Psestoń tukej takich wurgal... wumgar... wurgaryzmuw uzywać, bosiem
wnerwiem...!!!!

To, ześ CIMNIOK ROZUMEM ŁOBESCHŁY niełoznaco, ze my tukej syćkie takie
prymutywne som...!!!

Tu jest grupa łokrutnie mondrych chopuwibab i jak chces tukej być, tosiem w
IMTELIGENCJI podciongnońć musis...!

Data: 2009-10-02 21:30:20
Autor: raff
Prostackie argumenty Awe ...
MH pisze:
[...]

Nie sciemniaj, nie sciemniaj, i tak miales, nawet jesli jeszcze nie chlasz ;)

Robak sie domaga ;)

R.

Data: 2009-10-02 21:52:25
Autor: Piotr
Prostackie argumenty Awe ...
Dnia Fri, 02 Oct 2009 21:30:20 +0200, raff napisał(a):

Robak sie domaga ;)

:-)
Piotr

Data: 2009-10-02 23:56:42
Autor: awe
Prostackie argumenty Awe ...
Viagre zapijaj woda bo skonczysz jak Jackson
awe

Data: 2009-10-03 02:08:29
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...
Viagre zapijaj woda bo skonczysz jak Jackson

Normalka !!  Awe nawija nie na temat , nie rozumie słowa pisanego..

MH

P.S. Co ty tak na okrągło z tą viagrą?? Masz problemy?? Współczuję !!
Ale OK , sprawdzę.. Jeden problem , ja niczego nie zapijam wodą.  Tylko wódą..
Sprawdź !!  może w końcu coś z tego będzie...  Aaa , jeszcze jedno.. 1,5
tygodnia temu wróciłem z HongKongu.. AWE !! , REWELACJA !!! --

Data: 2009-10-03 13:02:58
Autor: awe
Prostackie argumenty Awe ...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000000ed.4ac695fdnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ja nie mam problemow z potencja ale jak bede mial to zwroce sie do odpowiedniego lekarza albo dam sobie spokoj i zajme sie filatelistyka.
nie tylko ty jezdzisz do Hong Kongu
awe

Data: 2009-10-02 21:19:10
Autor: matador
Prostackie argumenty Awe ...
MH pisze:

Tyś też pisior ??

No.

matador.

Data: 2009-10-02 21:27:55
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...

> Tyś też pisior ??

No.

To dobrze , że nie.. Z drugiej zaś strony , popracuj nad sobą.

MH

Data: 2009-10-02 21:31:04
Autor: matador
Prostackie argumenty Awe ...
MH pisze:

To dobrze , że nie..

Głupiś, w dodatku nie Polak.

matador.

Data: 2009-10-02 21:39:58
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...
MH pisze:

> To dobrze , że nie.. Głupiś, w dodatku nie Polak.

Czyli "No" to takie plebejskie "Tak". Nieważne ... Ale .. , JA NIE POLAK ?!
"No" to śmiało , kto ?! ...

MH

Data: 2009-10-02 21:45:53
Autor: matador
Prostackie argumenty Awe ...
MH pisze:

Czyli "No" to takie plebejskie "Tak". Nieważne ... Ale .. , JA NIE POLAK ?!
"No" to śmiało , kto ?! ...

1. Nie
2. MH

matador

Data: 2009-10-02 23:13:19
Autor: Polok_prawdziwy
Prostackie argumenty Awe ...
matador wrote:

MH pisze:

Czyli "No" to takie plebejskie "Tak". Nieważne ... Ale .. , JA NIE POLAK
?! "No" to śmiało , kto ?! ...

1. Nie
2. MH

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEWYMOLESTOWANO - aleś ty
IMTELIGEMTNY...!!!!

Skondześ wiedzioł ze łon niepolok jest...!?

a wdodatku MH...!!!

Racjem mos - Polok to jo jezem... ito PRAWDZIWY...!!!

Zrestom... CHOP tes PRAWDZIWY jezem....

Mozes siem AMTENKI spytać - ciongle jom wymolestować chcem, bo cycory
łokrutnie wielgachne mo, ato ino CHOPYPRAWDZIWE docenić umiom...

Data: 2009-10-02 22:29:02
Autor: VicAbarca
Prostackie argumenty Awe ...
matador пишет:
Głupiś, w dodatku nie Polak.

Matador - z pochodzenia Ukrainiec czy tez Bialorusin - spec od ustalania polskosci... :)

--
Vic

Data: 2009-10-02 22:32:46
Autor: matador
Prostackie argumenty Awe ...
VicAbarca pisze:

Matador - z pochodzenia Ukrainiec czy tez Bialorusin - spec od ustalania polskosci... :)

Dałeś się złapać baranie.

matador.

Data: 2009-10-02 22:49:15
Autor: VicAbarca
Prostackie argumenty Awe ...
matador пишет:
Dałeś się złapać baranie.

Chuja! :) Baranie :)

--
Vic

Data: 2009-10-02 23:05:19
Autor: raff
Prostackie argumenty Awe ...
VicAbarca pisze:
matador пишет:
Dałeś się złapać baranie.

Chuja! :) Baranie :)

Daj mu matador, skoro chce ;p

R.

Data: 2009-10-02 23:13:39
Autor: VicAbarca
Prostackie argumenty Awe ...
raff пишет:
Chuja! :) Baranie :)

Daj mu matador, skoro chce ;p

Zebyz on mial... ;)

--
Vic

Data: 2009-10-02 23:06:52
Autor: Polok_prawdziwy
Prostackie argumenty Awe ...
MH wrote:

W wątku "8 miliardów złotych poszło się j........" zabrał głos cztery
razy..
Jak narazie ...  W każdej wypowiedzi są tylko wulgaryzmy. To jest
pisiorska siła argumentacji...

Witoj MH...!

- niedziw siem mu - robotem stracił, dutki na wykońceniu, perspoktywy
napsysłość marne....

Psypuscom zei Marynem stracił, bo wturo siem GOŁODUPCA tsymać bedzie...!?

Nic mu teroski niełostało, jak tukej siedzieć i swoje GUPOTY beblać...

Ale totes docasu - az mu jelektrycności i nełostrady niełodłoncom, bo zato w
kapituliźmier wielgie dutki tsa płacić...!

Data: 2009-10-02 23:32:10
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...
MH wrote:

> [...]

Ale totes docasu - az mu jelektrycności i nełostrady niełodłoncom, bo zato w
kapituliźmier wielgie dutki tsa płacić...!

Witom Ciem Baco s Wielgom Uciechom !!  Ino jedno co radzis mniem niepsekonuje...  Kiej Maryna go łostawiła , to dyć
niewidzem powodu coby tak łokrutnie sbereźnych słow ciongle uzywoć .. Dyć jako
wzdy pisior , łokrutnie wiezoncym musibyć !!  No i jako to psystoi mu pouzywanie
łobornego jenzyka ??

MH  --

Data: 2009-10-02 23:41:47
Autor: Polok_prawdziwy
Prostackie argumenty Awe ...
MH wrote:

MH wrote:

> [...]

Dyć jako
wzdy pisior , łokrutnie wiezoncym musibyć !!  No i jako to psystoi mu

Anowidzis...
- tako to ich moralność....

Data: 2009-10-02 23:54:25
Autor: awe
Prostackie argumenty Awe ...

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000000b8.4ac64d63newsgate.onet.pl...
[...]

ale ty durniu glupi ja juz od wielu lat pisalem o tej sprawie i nie mam zamiaru sie powtarzac, prawda jest taka ze powinna byc ta prywatyzacja uniewazniona, a nie sprzedawana jeszcze kombinatorom z EUREKO ktorych mozna porownac do kolesi chlebowskiego od jednorekich bandytow  8 mld poszlo sie jebac lekka reka. Dziekujemy Ci PO, dziekujemy Ci Tusku.
awe

Data: 2009-10-03 01:46:41
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...

> [...]
> Jak narazie ...  W każdej wypowiedzi są tylko wulgaryzmy. To jest > p.siorska siła

-- -- -- -- -- -- -
ale ty d.rniu g.upi ja juz od wielu lat pisalem o tej sprawie i nie mam zamiaru sie powtarzac

Zaraz , zaraz ... o jakiej sprawie ?? O twoim chamstwie na psp?? Nie!! , nie
pisałeś!!

, prawda jest taka ze powinna byc ta prywatyzacja uniewazniona, a nie sprzedawana jeszcze kombinatorom z EUREKO ktorych mozna porownac do kolesi chlebowskiego od jednorekich bandytow  8 mld poszlo sie j.bac lekka reka. Dziekujemy Ci PO, dziekujemy Ci Tusku.

Gościu , nie rozumiesz słowa pisanego!! Ja o zupie , ty o dupie .. Gadasz o
czymś zupełnie nie związanym z tematem wątka.. Dobra , niech będzie , podejmę
temat :

Sąd oddalił drugi wniosek Warszawy o anulowanie niekorzystnego werdyktu
Międzynarodowego Trybunału Arbitrażowego.

Uznał on 2 lata temu, że Polska, uniemożliwiając dokończenie prywatyzacji PZU,
naruszyła warunki polsko-holenderskiej umowy. http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/polska%3Bprzegrala%3Bspor%3Bz%3Beureko,46,0,296494.html

Zauważ z kiedy pochodzi artykuł : 2007 !!
Komu należy dziękować ??

MH

Data: 2009-10-03 13:07:03
Autor: awe
Prostackie argumenty Awe ...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000000e9.4ac690e1newsgate.onet.pl...

> [...]
>razy..
> Jak narazie ...  W każdej wypowiedzi są tylko wulgaryzmy. To jest

-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
sluchaj staraj sie myslec zanim cos chlapniesz. dokladnie pisze na temat.

[...]

jak wyzej staraj sie myslec. Sad w warszawie nie powinien sie zajmowac miedzynarodowym werdyktem trybunalu arbitrazowego, jako bezpodstawnym. Dotyczyl zupelnie innej sprawy niz ta o ktorej ja pisalem. Ja pisalem o zupelnym anulowaniu ustalen prywatyzacyjnych poniewaz Eureko weszlo w posiadanie akcji PZU w sposob nielegalny. Czy to jest dla ciebie jasne?
awe

Data: 2009-10-03 11:55:56
Autor: ~heŽsk~
Prostackie argumenty Awe ...
On Fri, 02 Oct 2009 20:58:43 +0200, "MH" <logiznam2@op.pl> wrote:

W wątku "8 miliardów złotych poszło się j........" zabrał głos cztery razy..
Jak narazie ...  W każdej wypowiedzi są tylko wulgaryzmy. To jest pisiorska siła
argumentacji...

 awe to niedowartosciowany cienias z kompleksem malego czlonka.
 maly, smierdzacy gnojek bluzgajacy przy kazdej okazji.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-03 13:09:52
Autor: awe
Prostackie argumenty Awe ...

Użytkownik "~heŽsk~" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:1s6ec5p3nkeu8hbksf6qqu1k3t6crvto2o4ax.com...
[...]

jasne hesku ty jestes czarny ogier a do tego ksiadz co to modlitwy nie pamieta i nie rozumie.
awe

Prostackie argumenty Awe ...