Prostackie argumenty Awe ...

Data: 2009-10-02 23:54:25
Autor: awe
Prostackie argumenty Awe ...

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000000b8.4ac64d63newsgate.onet.pl...
W wątku "8 miliardów złotych poszło się j........" zabrał głos cztery razy..
Jak narazie ...  W każdej wypowiedzi są tylko wulgaryzmy. To jest pisiorska siła
argumentacji...

MH

-- -- -- -- -- -- -
ale ty durniu glupi ja juz od wielu lat pisalem o tej sprawie i nie mam zamiaru sie powtarzac, prawda jest taka ze powinna byc ta prywatyzacja uniewazniona, a nie sprzedawana jeszcze kombinatorom z EUREKO ktorych mozna porownac do kolesi chlebowskiego od jednorekich bandytow  8 mld poszlo sie jebac lekka reka. Dziekujemy Ci PO, dziekujemy Ci Tusku.
awe

Data: 2009-10-03 01:46:41
Autor: MH
Prostackie argumenty Awe ...

> [...]
> Jak narazie ...  W każdej wypowiedzi są tylko wulgaryzmy. To jest > p.siorska siła

-- -- -- -- -- -- -
ale ty d.rniu g.upi ja juz od wielu lat pisalem o tej sprawie i nie mam zamiaru sie powtarzac

Zaraz , zaraz ... o jakiej sprawie ?? O twoim chamstwie na psp?? Nie!! , nie
pisałeś!!

, prawda jest taka ze powinna byc ta prywatyzacja uniewazniona, a nie sprzedawana jeszcze kombinatorom z EUREKO ktorych mozna porownac do kolesi chlebowskiego od jednorekich bandytow  8 mld poszlo sie j.bac lekka reka. Dziekujemy Ci PO, dziekujemy Ci Tusku.

Gościu , nie rozumiesz słowa pisanego!! Ja o zupie , ty o dupie .. Gadasz o
czymś zupełnie nie związanym z tematem wątka.. Dobra , niech będzie , podejmę
temat :

Sąd oddalił drugi wniosek Warszawy o anulowanie niekorzystnego werdyktu
Międzynarodowego Trybunału Arbitrażowego.

Uznał on 2 lata temu, że Polska, uniemożliwiając dokończenie prywatyzacji PZU,
naruszyła warunki polsko-holenderskiej umowy. http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/polska%3Bprzegrala%3Bspor%3Bz%3Beureko,46,0,296494.html

Zauważ z kiedy pochodzi artykuł : 2007 !!
Komu należy dziękować ??

MH

Data: 2009-10-03 13:07:03
Autor: awe
Prostackie argumenty Awe ...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000000e9.4ac690e1newsgate.onet.pl...

> [...]
>razy..
> Jak narazie ...  W każdej wypowiedzi są tylko wulgaryzmy. To jest

[...]

sluchaj staraj sie myslec zanim cos chlapniesz. dokladnie pisze na temat.

[...]

jak wyzej staraj sie myslec. Sad w warszawie nie powinien sie zajmowac miedzynarodowym werdyktem trybunalu arbitrazowego, jako bezpodstawnym. Dotyczyl zupelnie innej sprawy niz ta o ktorej ja pisalem. Ja pisalem o zupelnym anulowaniu ustalen prywatyzacyjnych poniewaz Eureko weszlo w posiadanie akcji PZU w sposob nielegalny. Czy to jest dla ciebie jasne?
awe

Prostackie argumenty Awe ...