Prostak Karpiniuk....

Data: 2009-08-24 08:58:10
Autor: Tzva Adonai
Prostak Karpiniuk....
Sebastian Karpiniuk z PO nabija się z wizyty Lecha Kaczyńskiego w
Izraelu.

Retoryka posła Sebastiana Karpiniuka niebezpiecznie kojarzy się z
karykaturami zamieszczanymi w partyjnej prasie w 1968 r. Czy takie
drwiny ze współpracy z Izraelem to krok w stronę antysemityzmu?
Zapewne nie - ale niesmak jest.

Video: http://www.pardon.pl/artykul/4989/po_o_prezydencie_sloneczko_tel_awiwu_zobacz/5

Data: 2009-08-24 20:46:32
Autor: awe
Prostak Karpiniuk....
E tam sie zaraz nabija. Ciezko przezyl nazwanie Tuska sloneczkiem Peru, a ze cham i prostak wiec nie wymyslil nic nowego tylko poszedl jak ostatni wiesniak po linii prostej. Brak w tym wyrafinowania. Ot tak to jest jak chamy poszly w polityke
awe

Data: 2009-08-24 20:48:09
Autor: Tzva Adonai
Prostak Karpiniuk....
E tam sie zaraz nabija. Ciezko przezyl nazwanie Tuska sloneczkiem Peru

To, że zaatakował Kaczkę ani mnie grzeje ani ziębi, chodzi mi o wycieranie sobie
chamskiej gęby Izraelem i sugerowanie, że to kraj mniej ważny od Hiszpanii czy
Niemiec...

Data: 2009-08-26 01:45:39
Autor: awe
Prostak Karpiniuk....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000001fb.4a92e069newsgate.onet.pl...
[...]

no jasne ze mniej wazny. maly, goracy i uwiklany w bardzo powazne konflikty. wlasciwie zywy trup. predzej czy pozniej arabstwo rozwali ten kraj. zyc na minie to naprawde brak instynktu samozachowawczego. ty sie podniecasz i grzejesz w balon, ale przyczyniasz sie do tego ze predzej peknie. nie wstyd ci?
awe

Prostak Karpiniuk....