Prostak i kłamca !!!!!!! Drogi sa budowane z podatników kasy

Data: 2015-03-08 23:04:50
Autor: boukun
Prostak i kłamca !!!!!!! Drogi sa budowane z podatników kasy
Ponad 1,5 godz. spóźnił się ubiegający się o reelekcję Bronisław Komorowski na wiec wyborczy na Rynku Głównym w Krakowie, bo autobus, którym podróżuje, utknął w korku na zakopiance. - W tej kadencji na 100 procent zbudujemy drogę S7 - zadeklarował po przyjeździe do stolicy Małopolski.

- Podróżując od Nowego Targu do Krakowa, nabrałem absolutnego przekonania, że mam dodatkową motywację, aby kandydować na drugą kadencję urzędu prezydenta - w tej kadencji na 100 procent zbudujemy S7 - powiedział Komorowski.

 ~Polak 20 minut temuCzego Ty i twoja partia juz nie obiecala..

 ~goral 15 minut temuProstak i kłamca !!!!!!! Drogi sa budowane z podatników kasy . Co on ma do tego ?

 ~67 lat pamietamy 16 minut temu5 lat nic nie zrobil z tym a teraz obiecuje...

 ~szogun 19 minut temuZbudować to on se może,Japoński Podnóżek.........

 ~podatnik 16 minut temuKłamca , przeciez to nie on buduje drogi , powstaja z naszych podatków wiec chamstwem jest mówienie "My zbudujemy "

 ~jan 11 minut temuJak widać po 5 latach prezydentury Komorowskiego, nie zagwarantował on zgody i gdziekolwiek się pojawia to dochodzi do protestów. Ludzie go nie chcą.

 ~slawovirus 18 minut temuNa 100% to niech sobie Pan zbuduje mózg. POlska szlachta musi odejść.

 ~aks 14 minut temuBronek znów wtopa !!!!!!!!! Dróg nie buduje prezydent tylko smorząd .

 ~hola 14 minut temuPanie prezydencie a jakim to sposobem pon buduje drogi ? To nawet nie lezy w gestii prezydenta czy jakiejs partii tylko w gestii samorządu . Az tak nie zna pan przepisów ?????

 ~han 16 minut temunależy wyjechać z tego kraju, obietnice, he he, od kiedy drogi są w gestii pręzydenta ?, szaleniec, Komorowski się zagubił w walce o władzę :)

 ~martines 19 minut temuPrezydent dopiero się przekonał jakie w kraju ma drogi dam mu jeszcze najniższą średnią krajową zapłatę, to zobaczy następnę realia

 ~IKA 11 minut temuCHŁOPIE MYJ NOGI I WODE PIJ AFERZYSTOM Z PLATFORMY

 ~Bronisław Szczynukowycz 14 minut temuNie wiedziałem, że w tym kraju to prezydent zajmuje się infrastrukturą. Może tak jest. A może ten analfabeta znowu palnął jakąś durnotę.

 ~a 15 minut temuKtórędy wyjeżdża ten dureń z Krakowa, może dorzuci 29-litopada do proramu

 ~emerytka 7 minut temuGdzie byles do tej pory pacanie.Znow bedziesz ludziom obiecywal gruszki na wierzbie,aby sie tylko przy korycie utrzymac.Co chcesz ludziom obiecac?Powiedz,co jeszcze w Polsce jest polskie i jak dlugo bedzie polskie.Wypchaj sie swoim bezpieczenstwem i swoja zgoda.To ty masz sie zgodzic ze spoleczenstwem,a nie spoleczenstwo z toba.Wynocha z Polski,najlepiej na Marsa.

 ~Wykończony 7 minut temuLitości, wszystko niech już będize tylko nie on.

Data: 2015-03-09 06:50:54
Autor: Budzik
Prostak i kłamca !!!!!!! Drogi sa budowane z podatników kasy
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Dróg nie buduje prezydent tylko smorząd

Samorzad powiadasz... Ciekawe, panie, ciekawe... kretynizmy wypisujesz...

Data: 2015-03-09 08:28:27
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA45848C51D7E9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Dróg nie buduje prezydent tylko smorząd

Samorzad powiadasz... Ciekawe, panie, ciekawe... kretynizmy wypisujesz...

de bul ci wybuduje...

boukun

Data: 2015-03-09 08:55:49
Autor: Budzik
[...]

Nie odwracaj kota ogonem, tylko wytłumacz się z głupoty która napisałes.

Data: 2015-03-09 18:55:23
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA4585D7C743C6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja mam się tłumaczyć z tego, co napisał jakiś aks?

~aks 14 minut temuBronek znów wtopa !!!!!!!!! Dróg nie buduje prezydent tylko smorząd .

Ja mogę tylko dodać, że ma rację, jak i inni internauci, którzy de bula wyśmiali...

boukun

Data: 2015-03-09 18:47:23
Autor: Budzik
[...]

Skoro cytujesz, to rozumiem ze sie pod tym podpisujesz, wiec tak - wytłumacz sie po co cytujesz takie absurdy?

Data: 2015-03-09 21:51:02
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA458C73C9958Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

To nie były absurdy, przecież de bul nie buduje dróg, tylko większość idzie z budżetów samorządów...

boukun

Data: 2015-03-09 22:30:22
Autor: Budzik
[...]

boukunie - miło poczytac Twoje wpisy - w kazdym kolejnym udowadniasz ze nie wiesz o czym piszesz :)

Prostak i kłamca !!!!!!! Drogi sa budowane z podatników kasy