Proste doprowadzenie linki a dolne prowadzenie linek / manetki z 2-way release

Data: 2009-06-12 12:49:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Proste doprowadzenie linki a dolne prowadzenie linek / manetki z 2-way release
Panie Michał 'miok' Rzeźnik, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Drugie pytanie: jak wypadaja w działaniu manetki z 2-way release?
Wygodne? Przydatne?

Od tego sezonu mam 2-way Release i bardzo mi się to podoba. Wcześniej
jeździłem na najbiedniejszej klamkomanetce linii Acera, obecnie mam LX-a
2008. Dużo lepsza ergonoma samego "przełącznika", lżej działa (albo mi się
wydaje). 2-way Release przydaje się gdy jedziesz, zmieniasz biegi, ale
musisz trzymać łapy na klamkach hamulcowych (na przykład w czasie jazdy za
autobusem ;-)), wtedy zmieniasz kciukiem.

Data: 2009-06-12 03:58:29
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Proste doprowadzenie linki a dolne prowadzenie linek / manetki z 2-way release
On 12 Cze, 12:49, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

musisz trzymać łapy na klamkach hamulcowych (na przykład w czasie jazdy za
autobusem ;-)), wtedy zmieniasz kciukiem.
Na zwykłych radzę sobie tak, że kciuk i skazujący na dzyndzlach, a
serdeczny i kolejny na hamulcach. Trochę niewygodne ale da się
wszystko zmienić/hamować.
A w 2-Way R... który jest taki magiczny? Ten blizszy dzyndzelek czy
dalszy?

Data: 2009-06-12 13:05:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Proste doprowadzenie linki a dolne prowadzenie linek / manetki z 2-way release
Panie Michał 'miok' Rzeźnik, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

A w 2-Way R... który jest taki magiczny? Ten blizszy dzyndzelek czy
dalszy?

Dalszy, niestety.

Data: 2009-06-12 11:11:41
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-12, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Jak sobie wyobrażasz operowanie "bliższym" dzyndzelkiem za pomocą
czegokolwiek innego niż kciuka?

Data: 2009-06-12 13:20:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Proste doprowadzenie linki a dolne prowadzenie linek / manetki z 2-way release
Panie Jan Srzednicki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:slrnh34dvd.11ja.w_at_wrzask_dot_ploak.pl> przy ul....

On 2009-06-12, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Hm... W sumie to racja.

Data: 2009-06-12 13:15:48
Autor: MichałG
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Oba są bliskie...
A dwukierunkowo (kciukiem lub palcem wsk.)możesz zrzucać linkę. Naciąg juz po staremu - kciukiem.

Pozdrawiam
michał

Proste doprowadzenie linki a dolne prowadzenie linek / manetki z 2-way release