Proste pytania - kosiarka

Data: 2017-07-13 06:24:04
Autor: Stachu Chebel
Proste pytania - kosiarka
W dniu czwartek, 13 lipca 2017 06:31:25 UTC+2 użytkownik Lepudruk napisał:
Posiadam kosiarkę spalinową. Taką do skoszenia trawy aby nie zdążyła
odrosnąć bo gminna władza z nadania PiS moż ekarać mnie za bałagan na mojej
posesji.

Wręcz przeciwnie. Powinieneś w nagrodę za bajzel na działce zostać umieszczony na koszt podatnika w sanatorium. Dożywotnio!! A działkę powinien ogarnąć dekret Bieruta.

Data: 2017-07-13 18:51:21
Autor: Bene Natus
Proste pytania - kosiarka
On Thursday, July 13, 2017 at 10:39:38 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
W dniu czwartek, 13 lipca 2017 11:02:45 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> PiSiorki najpierw ukradły 5 mld zł ze SKOKów, ale Kaczyński ze swoimi > Misiewiczami walnął w stół i powiedział "przebijam"!
>
> Polska straci aż 5,7 mld zł (!), bo sprzedawcy kebabów i mieszacze > syropów z aptek ekspresowo awansowani na dyrektorów w ministerstwach nie > mają pojęcia o tym co robią:
>
> https://www.pb.pl/miliardy-na-odpady-plyna-do-wodociagow-866290

Co tam naskrobali?

Wiesz, z Unią trzy razy na terminy umawiał się rząd PiSiewiczów i Misiewiczów, i trzy terminy zawalił. I ten sam rząd PiSiewiczów i Misiewiczów nie potrafił dogadać się na termin z wojewodami - bo dogadywanie się z innymi nie jest w naturze PiSiewiczów.

A teraz oczywiście od dupy strony będzie szukał winnego. Identycznie jak ze SKOKami, tylko kwota większa.

Data: 2017-07-13 10:31:00
Autor: Bytomir Kwasigroch
Proste pytania - kosiarka
użytkownik Bene Natus napisał:
On Thursday, July 13, 2017 at 10:39:38 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote

Chyba kubeczki z tabletkami pomyliłeś. Miały być na noc a nie po południu.
W tym wątku nic nie pisałem, wątki żeś pomylił.

Proste pytania - kosiarka