Proste pytanie

Data: 2010-01-27 09:01:20
Autor: ATK
Proste pytanie
Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

Data: 2010-01-27 05:21:19
Autor: Marek
Proste pytanie
On 27 Sty, 09:01, "ATK" <c...@cza.cza> wrote:
Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

Dopoki nie wprowadzi sie prawa, na podstawie ktorego volksdeutsche i
zyty nie beda mogly pelnic funkcji oficjalnych - NIE...I JESZCZE
DLUUUGO, DLUUUGO   NIEEEEEE....

Data: 2010-01-27 09:07:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Proste pytanie

"ATK" <cza@cza.cza> schrieb im Newsbeitrag
Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

   Stary Jan Olszewski.

   AR

Data: 2010-01-27 12:04:47
Autor: the_foe
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:07, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
    Stary Jan Olszewski.

tu mamy stary pragmatyczny problem. Czy lepszy prezes ktory jest zlodziejem ale zna sie na swoim fachu i zarobi dal firmy na czysto x kasy a ukradnie 10% z tego zysku, czy uczciwy prezes niedojda, ktory straci x kasy i ze swoiej wlasnej dofinansuje 10% straty?

--
the_foe

Data: 2010-01-27 17:07:29
Autor: awe
Proste pytanie

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hjp6kf$5kp$1news.dialog.net.pl...
[...]

-- -- -- --
cos wam sie popierdolilo, znajdzcie mi tego prezesa co to robi dobry biznes i kradnie 10%. was defoe popierdolilo na maksa. wy bajki jakies opowiadacie. socjalizm tez mial miec ludzka twarz a bylo jak bylo....skad wy sie bierzecie glaby
awe

Data: 2010-01-27 16:25:38
Autor: cirrus
Proste pytanie
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:70a79$4b5ff477$54702a04$7862news.chello.at...
[...]

Mógłbyś to wyjaśnić, bo jedyne co mogę na jego temat powiedzieć to "że stary niedźwiedź mocno spi".

--
stevep

Data: 2010-01-27 16:37:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Proste pytanie

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>   Stary Jan Olszewski.
>   AR

Mógłbyś to wyjaśnić, bo jedyne co mogę na jego temat powiedzieć to "że

   Podczas rzadow PiS-u nie spal.

   AR

Data: 2010-01-28 11:44:12
Autor: cirrus
Proste pytanie
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:edc2d$4b605dcf$54702a04$16923news.chello.at...
[...]

Jak sie raz na tydzien obudzil to tylko cos wyjatkowo glupiego pomruczal.

--
stevep

Data: 2010-01-27 09:14:55
Autor: u2
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:01, ATK pisze:
Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

Wszystkich interesuje dobro obywateli dlatego obywatele muszą ukrywać te
dobro przed tymi przygłupami.

Data: 2010-01-27 09:24:52
Autor: Jadrys
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:01, ATK pisze:
Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

Odpowiedź też jest prosta, - nie, nie ma takiego rządu i nie zanosi się żeby powstał w najbliższym czasie.

Data: 2010-01-27 09:27:52
Autor: u2
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:24, Jadrys pisze:

Odpowiedź też jest prosta, - nie, nie ma takiego rządu i nie zanosi się
żeby powstał w najbliższym czasie.

W rankingu najgorszych rządów po 1989 roku prowadzi obecny nie-rząd
PO-PSL. Oto jak kopie pod naszymi samorządami :

http://www.wprost.pl/ar/185568/Rzad-kopie-jak-i-gdzie-chce/

Data: 2010-01-27 03:19:17
Autor: zbig
Proste pytanie
On 27 Sty, 09:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

W rankingu najgorszych rządów po 1989 roku prowadzi obecny nie-rząd
PO-PSL. Oto jak kopie pod naszymi samorządami :

Resort zaprzecza. Zdaje sie, ze to Wprost kopie rząd. jak i gdzie chce

Data: 2010-01-27 09:33:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Proste pytanie

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

W rankingu najgorszych rządów po 1989 roku prowadzi obecny nie-rząd
PO-PSL. Oto jak kopie pod naszymi samorządami :

   Niemcy, i nie tylko oni, uwazaja Polakow za organicznie niezdolnych
   do rzadzenia, nawet rzadzenia soba i trudno odmowic tej opinii
   slusznosci.  Polacy nadaja sie jedynie na niewolnikow, a i to
kiepskich...

   AR

Data: 2010-01-27 09:43:59
Autor: Prawusek
Proste pytanie
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

[...]

GWno prawda. Taki system. A najlepsza jest monarchia i to absolutna.
Innymi słowy - brak króla, co by się nie bał i jak trzeba - zajebał.

Data: 2010-01-27 09:53:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Proste pytanie

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

GWno prawda. Taki system. A najlepsza jest monarchia i to absolutna.
Innymi słowy - brak króla, co by się nie bał i jak trzeba - zajebał.

   I najlepszy krol dupa, gdy wokol zdrajcow kupa.
   System tworza w pierwszym rzedzie sami Polacy,
   a tych mozna miec po jedno ojro za caly peczek.

   AR

Data: 2010-01-27 12:17:08
Autor: the_foe
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:43, Prawusek pisze:
GWno prawda. Taki system. A najlepsza jest monarchia i to absolutna.
Innymi słowy - brak króla, co by się nie bał i jak trzeba - zajebał.

musisz poczytac Locke'a. Wyjasnil klarownie dlaczego w long runie rzady pzredstawicielskie sa lepsze niz monarchia. W skrocie: chodzi o to ze bezprzecznie wieksza potencjalna efektywnosc rzadow absolutnych niezwykle rzadko jest wykorzystywana ze wzgledu na to ze jakosc wladzy zalezy wylacznie od jakosci jednego czlowieka ktorego nie mozna wymienic. Ba, potencjalne zle rzady sa proporcjonalne do stopnia wladzy monarchy.
Przyklad: teoretycznie wladza absolutna jest najtansza, tyle ze utrzymanie przy zyciu Ludwika XVI kosztowalo ok 10-15% dochodow panstwa. Zadna wladza demokratyczna (ktora w teorii jest drozsza) tyle nie kosztuje.

--
the_foe

Data: 2010-01-27 16:27:10
Autor: cirrus
Proste pytanie
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hjov23$itu$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A na króla proponuje "Pędzącego Królika".

--
stevep

Data: 2010-01-27 10:27:47
Autor: u2
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:33, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

AR czy też WZ jesteś niemieckim volksdeutschem, podobnie jak Herr
Donaldu dlatego ja nie piszę o polskim rządzie tylko o niemieckim
jarzmie, które należy zrzucić w najbliższych wyborach.

Data: 2010-01-27 10:35:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Proste pytanie

> [...]

Donaldu dlatego ja nie piszę o polskim rządzie tylko o niemieckim
jarzmie, które należy zrzucić w najbliższych wyborach.

   SPIERDALAJ!

   AR

Data: 2010-01-27 12:08:29
Autor: the_foe
Proste pytanie
[...]

to dziwne bo Niemcy istnieja dopiero od prawie 250 lat a polowa wszech czasowych nieszczesc swiatowych wiaze sie wlasnie z ich krajem.

--
the_foe

Data: 2010-01-27 13:21:25
Autor: u2
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 12:08, the_foe pisze:
[...]

To pokazuje jak wygląda wroga niemiecka propaganda w wykonaniu
volksdeutschów takich jak AR vel WZ.

Data: 2010-01-27 12:10:43
Autor: Jadrys
Proste pytanie
[...]

Niemcy i tym samy Austriacy to głupi naród.. kogo oni wybrali na "Wodza" w 1933 roku sami wiemy.  Więc nie im oceniać zdolności przywódcze Polaków.

Data: 2010-01-27 16:29:12
Autor: cirrus
Proste pytanie
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjp6vq$736$1news.onet.pl...
[...]

A kogo wybrali Rosjanie, Stalin to godny rywal Hitlera w niszczeniu narodów.

--
stevep

Data: 2010-01-27 16:37:48
Autor: u2
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 16:29, cirrus pisze:

A kogo wybrali Rosjanie, Stalin to godny rywal Hitlera w niszczeniu narodĂłw.

Stalina nikt nie wybierał, sam się wybrał. Proszę zauważyć chytry jego
manewr z sekretarza, zwykle podrzędnej funkcji, uczynił najważniejszą
funkcję w partii.

Data: 2010-01-28 11:43:09
Autor: cirrus
Proste pytanie
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjpn9g$50e$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak to w komuniźmie, przecież tam nigdy nie bylo normalnych wyborów.

--
stevep

Data: 2010-01-27 22:14:21
Autor: Jadrys
Proste pytanie
[...]

Ale nie zapominaj Stefanie że Stalin oprócz tego że był morderca to jednak uczynił z Rosji (ZSRR) potęgę..

Data: 2010-01-28 11:45:44
Autor: cirrus
Proste pytanie
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjqabb$2vm$2news.onet.pl...
[...]

Nie tylko Stalin, potęga powstała też za rządów Dżyngis Chana, Atylli, Napoleona itp.

--
stevep

Data: 2010-01-28 12:22:46
Autor: Jadrys
Proste pytanie
W dniu 2010-01-28 11:45, cirrus pisze:
[...]

No właśnie.. Wielu ludzi mało obchodzi to że ci twórcy potęg ze swoich krajów byli również bezlitosnymi mordercami. Sam zresztą widzisz te portrety Stalina noszone przez Rosjan i zresztą przez wszystkie narody byłego ZSRR. Jest to nic innego tylko tęsknota za utraconą potęgą.

Data: 2010-01-28 19:01:24
Autor: cirrus
Proste pytanie
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjrs2i$ku2$1news.onet.pl...
[...]

Cóż, zboczenia bywają różne.

--
stevep

Data: 2010-01-29 16:55:34
Autor: Jadrys
Proste pytanie
W dniu 2010-01-28 19:01, cirrus pisze:

[...]

Ale chyba to dobrze? Gdyby wszyscy byli tacy sami to życie byłoby strasznie nudne. Nie można by było dla odmiany czasem bzyknąć faceta..

Data: 2010-01-27 12:06:05
Autor: the_foe
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:27, u2 pisze:
W rankingu najgorszych rządów po 1989 roku prowadzi obecny nie-rząd
PO-PSL. Oto jak kopie pod naszymi samorządami :

a gdzie ten ranking?

--
the_foe

Data: 2010-01-30 16:06:42
Autor: awe
Proste pytanie

Data: 2010-01-27 11:32:15
Autor: Polok_Prawdziwy
Proste pytanie
Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

Do łosimdziesiontegodziewiontego jakosik to jesce było..

Scegulnie dokońca gierkowskiej jepoki, potem, jak SOLIDURNOść nastała to
skońcyłosiembabcisranie...!

Coprowdem, w łosimdziesiontych latach robiły jesce wrazenie, ze cosik robiom,
ale myślem, ze pomaluśku psygotowywały siem do KAPITULIZMU i stanu dzisiejsego...

Data: 2010-01-27 12:00:53
Autor: the_foe
Proste pytanie
W dniu 2010-01-27 09:01, ATK pisze:
Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

a czy kogokolwiek w tym kraju interesuje Polska? Starzy zyja w oparach PRLu - chcialiby takiego miksu wszytko co najlepsze z PRLu (opierdalactwo w pracy, kasa czy sie stoi czy sie lezy, zapewniona praca, itd..) z tym co najlepsze dzis (wartosc pieniadza, pelne sklepy, wolnosc osobista i pzremieszczania sie, wolnosc slowa itd...). Mlodzi zas robia wszytko by ominac zusy, podatki. dla nich Polska to ostateczny wrog.

--
the_foe

Data: 2010-01-27 12:30:48
Autor: .heÂŽsk.
Proste pytanie
On Wed, 27 Jan 2010 09:01:20 +0100, "ATK" <cza@cza.cza> wrote:

Czy kogokolwiek w tym i w zasadzie w pozostalych
rzadach interesuje jeszcze Polska i jej obywatele ?
Czy w ogole interesuje ich ten kraj ?
Pokazcie mi takiego.

 Ty, tylko ty.  wszyscy mysla o sobie, tylko ja o mnie! ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-27 12:48:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Proste pytanie

".heRsk." <jokebigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Ales hesk ,dociapny'!  Sam chwalisz komuchow innych od komuchow
wwyzywajac - ty jestes, prosto i ujmujaco, klininicznym przypadkiem
schizola.  Same pytania, ktore zadal ATK byly i sa jaknajbardziej na
miejscu; kazdy dzien dostarcza nowych dowodow, ze rzadzeni jestesmy
przez bande beznadziejnie skorumpowanych politykow, ktorzy powinni
za swoja dzialalnosc gnic w pierdlu, a nie siegac po najwyzsze urzedy
w panstwie.

AR

Data: 2010-01-27 13:05:28
Autor: .heÂŽsk.
Proste pytanie
On Wed, 27 Jan 2010 12:48:07 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 wszyscy mysla o sobie, tylko ja o mnie! ;o)))

Ales hesk ,dociapny'!

 taka juz moja uroda ;o) jestes ponurakiem ?

Sam chwalisz komuchow innych od komuchow wyzywajac - ty jestes,

 kiedy trzeba to chwale. jestes komuchem ?

prosto i ujmujaco, klininicznym przypadkiem schizola.

 nie przenos na innych swoich problemow zdrowotnych.

Same pytania, ktore zadal ATK byly i sa jaknajbardziej na miejscu;

 a czy ja twierdze, ze nie sa ?

kazdy dzien dostarcza nowych dowodow, ze rzadzeni jestesmy
przez bande beznadziejnie skorumpowanych politykow, ktorzy powinni za swoja dzialalnosc gnic w pierdlu, a nie siegac po najwyzsze urzedy w panstwie.

 kompleks Edypa czy Elektry ? ;o)))
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/